Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei välttämättä: mulla olis tossa kasa likasia sukkia menossa pesukoneeseen- voin tunkea sukkia sen suuhun!
ei välttämättä: mulla olis tossa kasa likasia sukkia menossa pesukoneeseen- voin tunkea sukkia sen suuhun!
Huomenta. Olin äsken hakemassa aamukahvia ja toivottaessani viereisen toimiston tädille hyvät huomenet hän tokaisin takaisin "Oi, tuoksuippas sää hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli." ...Ööö, okei, kiitti :D
Patalappuja boob jailin sisään ja varaston kimppuun. Mitä kaikkea kivvaa sieltä ottaiski mukkaan, ku ollaan matkalla pohjoiseen.
Üüüüü... Viereisen toimiston täti tais olla Patasydän.
Sanoiko viereisen toimiston täti myös että onpas Santsilla tänään antava dekoltee..?
Ihan epistä, jos mä sanoisin jollekin täällä toimistossa että Oi, tuoksuppas sä hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli, voinko työntää nenäni sinne? niin ihan varmaan saisin syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Mutta kun on kyseessä nainen, kyse on vain ystävällisyydestä.