Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TOIMISTOONI LASKETAAN KAASUA!!!
Kuunteleeko ne sun gsm-puheluita?! Tarkkaillaanko sua tietokoneen välityksellä?! ONKO LAASEREITA?!?!
Kyllä, GSÄMMÄ on jatkuvan kuuntelun alaisena. Ja sitten ne kirotut mikrokaiuttimet.. ne yrittää pehmittää mua mutta ei se niin vain onnistu. Olenkin jo teipannut kaikki ilmareiät umpeen. Säilön varuilta kaiken virtsan pulloihin.
- - - Updated - - -
LAASEREISTA ei ole vielä havaintoa!
- - - Updated - - -
Maanantai on kuin alkoholiton olut, eräänlainen mukapäivä muiden päivien joukossa. Aivan kuin alkoholiton "olut" oluthyllyssä. Minä minä! se huutaa, olen päivä siinä missä muutkin! Periaatteessa se onkin siinä lähes oikeassa. Puitteet ja runko on sinällään varsin lähellä oikeaa päivää, mutta sisin puuttuu kokonaan. Se on kuollut sisältä. Maanantai on kuin ystävän pila, katso tuonne! Samalla kun katsot niin se tunkee nyrkin kyynärpäätä myöten perseeseen. Onhan sekin pila mutta ei siinä ole kokijan mielestä mitään hauskaa eikä kokemisen arvoista. Maanantai on pilan verhoon puettu nyrkki ihmisen perseessä.