Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika tuttua settiä kymmenen vuoden takaa :D. Tässä kun nykyään juo sen 4kertaa vuodessa niin ei tuu noita tuntemuksia ikävä. Se moraalinen darra on pahin vaikka ei ois mitään isompaa hölmöillykkään.

Joo :D Itte kun oli 18v niin tuli tyyliin jokatoinen vkl vähintään käytyä baareissa, nykyään se 1-2x 2 kuukaudessa tulee juotua :D Ei vain maistu alkoholi. Jännästi tuokin asia muuttuu n. 2 vuodessa.

+ tai muokataan senverran, että tuli tyyliin jokatoinen vkl vähintään ryypättyä, ei ollut niinpaljo rahaa että olisi baarissa aina ryypännyt :D

++ minkälainen koulutus tarvitaan, jotta pääsee kouluttamaan personal trainereita. Noita valmistuneita kun kattoo, niin tarvitsisivat vähän parempaa oppia ;)

Joo :D Itte kun oli 18v niin tuli tyyliin jokatoinen vkl vähintään käytyä baareissa, nykyään se 1-2x 2 kuukaudessa tulee juotua :D Ei vain maistu alkoholi. Jännästi tuokin asia muuttuu n. 2 vuodessa.

+ tai muokataan senverran, että tuli tyyliin jokatoinen vkl vähintään ryypättyä, ei ollut niinpaljo rahaa että olisi baarissa aina ryypännyt :D

Ei sillä, että ikää itelläkään ihan hirveästi olis, mutta kyllä vähä hymyilyttää tuo mitä sanoit, mikäli ikä on oikea tuossa avatarin alla :) No offence.

No nyt sitten kysyttiin kuskiks mut en taida silti jaksaa. On se nyt kumma kun ei taas mikään kelpaa. Taidan mennä saunomaan. Ei ois kyllä lenkkikään huono idea.

- - - Updated - - -

Ei sillä, että ikää itelläkään ihan hirveästi olis, mutta kyllä vähä hymyilyttää tuo mitä sanoit, mikäli ikä on oikea tuossa avatarin alla :) No offence.

Toiset vaan oppii nopeammin kuin toiset.

Ikä on aito tuossa, kyllä :D Alkoholia kun tarpeeksi juo, niin sille tulee stoppi ainakin itsellä. Nim. joskus herännyt baarintakaa oksennuksenpeitossa ilman muistikuvia, uuuuuseiiita kertoja jolloin saanut oksentaa koko elimistön puunjuurelle yms., tollaiset illat tämän tekevät :D + 3 päivän festarit jne..

Tiiättekö muuten sen fiiliksen kun kattoo peiliin että tänään mä näytän helvetin komealta. Fleda on aivan helvetin hyvin aamusuihkun jälkeen ja yön aikana näyttää tulleen 10paunaa lisää lihaksia. Sitten se menee ihan hukkaan kun vietän kokopäivän sohvalla. No hain mä sentään öljyä autoon Shelliltä.

- - - Updated - - -

+ 3 päivän festarit jne..
+40päivää kännissä rinkkareissulla Aasiassa. Siihen tais loppuakkin mun juominen aika seinään. Hauskaahan toi oli enkä ees törttöilly mitään mutta ei vaan enää maistunu. Kai se on aikansa kutakin.

Ikä on aito tuossa, kyllä :D Alkoholia kun tarpeeksi juo, niin sille tulee stoppi ainakin itsellä. Nim. joskus herännyt baarintakaa oksennuksenpeitossa ilman muistikuvia, uuuuuseiiita kertoja jolloin saanut oksentaa koko elimistön puunjuurelle yms., tollaiset illat tämän tekevät :D + 3 päivän festarit jne..

En minä sillä, etteikö sitä vois viisastua pienessä ajassa. Itse olen hyvä esimerkki siitä, mitä seuran vaihtaminen tekee käyttäytymiselle ja aikuistumiselle. Mutta saanen silti olla (vain) hieman epäileväinen mitä tulee esim. alle 20v. ihmisen alkoholin käyttämisen muutoksiin, mikäli sitä on aiemmin mennyt enemmänkin :)

- - - Updated - - -

Piristystä iltaan:

Kyllä se Bane vie silti voiton, ei kissaversio. Liekö tuota uskaltais silittääkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta saanen silti olla (vain) hieman epäileväinen mitä tulee esim. alle 20v. ihmisen alkoholin käyttämisen muutoksiin, mikäli sitä on aiemmin mennyt enemmänkin :)

Kyllä se Bane vie silti voiton, ei kissaversio. Liekö tuota uskaltais silittääkään.

Saasaa, mutta minä en valehtele tässä asiassa :)

Jossei olisi itsellä kissa-allergiaa niin voisin kouluttaa kissasta tollaisen henkivartijan.

Muuten, onko kellään videoita toissavuoden ruisrockista? Joku minua kuvasi kun olin erittäin pihalla ja mutaisena, haluaisin sen videon itselleni. Ei ole vielä youtubesta löytynyt.

Ja mulla on melkein ikävä niitä kuskinkeikkoja. Pohojosesa seki oli paremmi.

- - - Updated - - -

Saasaa, mutta minä en valehtele tässä asiassa :)

Jos ei kukaan kyseenalaista, niin se olis sama kuin ei puhuis ollenkaan :) Ajatus oli omakeksimä.

Mutta pointsit, jos olet jo nyt tajunnu, ettei se suurempi juominenkaan johda ainakaan mihinkään hyvään (pitemmän päälle). Fiksuja nuoria mahtuu maailmaan enemmänki.

Mutta pointsit, jos olet jo nyt tajunnu, ettei se suurempi juominenkaan johda ainakaan mihinkään hyvään (pitemmän päälle). Fiksuja nuoria mahtuu maailmaan enemmänki.

Hyvä että joku arvostaa :D

Kaverit tuntuu haukkuvan vaan kunnen lähe baariin tai kuskiks :D Kuskinkeikkojaki tehny niin ettei nekään nappaa..

Siinä olen mielestäni järkevä, kun juon jotta koskaan en haasta riitaa, enkä aja mitään autoa yms. En muistaakseni ole edes polkupyörää ajanut kännissä :eek: (tosin ei ole ollut pyörää lähistölläkään koskaan). Mutta se on vittumaisinta kun pää pettää ekana ja jalat kantaa kuolemaan asti. Ei oo aamuisin hauskaa :D

+ tälläsiä ne aamut oli:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä että joku arvostaa :D

...

Siinä olen mielestäni järkevä, kun juon jotta koskaan en haasta riitaa, enkä aja mitään autoa yms. En muistaakseni ole edes polkupyörää ajanut kännissä :eek: (tosin ei ole ollut pyörää lähistölläkään koskaan). Mutta se on vittumaisinta kun pää pettää ekana ja jalat kantaa kuolemaan asti. Ei oo aamuisin hauskaa :D

Useinhan se kännimittari toimii niin päin, että mitä olisi voinut tehdä. Ja odotapa vaan muutamia vuosia ja jätät juomisen harvakselleen, niin pää sanoo ettei mikään kiire kotiin, mutta jalat ei vaan enää kanna.

- - - Updated - - -

Kyllä mää tykkään. Turmion Kätilöt ei kyllä ole se eka bändi kuunneltavaksi, mutta menneehän se tämäki.

- - - Updated - - -

My Dying Bride - My Wine In Silence - YouTube

Aiemmin oli ehkä tämmönen fiilis. Nyt ennoo ihan varma. Tämä iskee aina:

Katatonia - Criminals - YouTube

Edge of Tomorrow. Ihan jees oli.

Mä kävin kans katsomassa. Ihan katottava mut ei mikää erikoinen. Juoni aika ohut mutta tehosteethan noissa on huippuluokkaa.

Ei siitä sit ihan tylsä ilta tullukaan! Vähän niinkun tuikkasin naapuria, ajoin pimeää taksia puolessa tunnissa viidelläkympillä ja sain allergiset reaktiot tms. kissoista :o (siis ihan niistä eläimistä). Ei ollu aikasemmin käsitystäkään et ois allergiaa

Ei siitä sit ihan tylsä ilta tullukaan! Vähän niinkun tuikkasin naapuria, ajoin pimeää taksia puolessa tunnissa viidelläkympillä ja sain allergiset reaktiot tms. kissoista :o (siis ihan niistä eläimistä). Ei ollu aikasemmin käsitystäkään et ois allergiaa

Mitä ikinä teitkään, sun ei ehkä pitäis olla tekemässä sitä?

ja sain allergiset reaktiot tms. kissoista :o (siis ihan niistä eläimistä). Ei ollu aikasemmin käsitystäkään et ois allergiaa

Welcome to my world. Millasia oireita noista sait? Itsellä tulee hirveää kutisevaa näppylää ihoon.

Lähtis ny jos toi saatanan kaveri ajelee. Voi ihmisellä olla tyllssäää.

Porukat käyneet katsomassa uuden Godzillan? Alku helvetin hyvä mutta loppua kohden mentiin puuta päin ja pahasti mielestäni.

Back
Ylös Bottom