Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Welcome to my world. Millasia oireita noista sait? Itsellä tulee hirveää kutisevaa näppylää ihoon.

Käsivarsiin kutitusta (varmaan kun silittelin niitä) ja nenä rupes vuotaan ja aivastuttaan. On vaan tosi outoa kun on kyllä ollu aiemminkin samoissa tiloissa kissojen kans mut ei oo ollu mitään tollasta

Mä jaksan raahautua yhteen leffaan vuodessa. Ei viittis vielä käyttää Godzillaan eikä Xmeniin. Millos se Nolanin uus pätkä tulee ulos? Mun kissat saa hakea lainaan jos tarvitsee siedätyshoitoa.

Mä jaksan raahautua yhteen leffaan vuodessa. Ei viittis vielä käyttää Godzillaan eikä Xmeniin. Millos se Nolanin uus pätkä tulee ulos? Mun kissat saa hakea lainaan jos tarvitsee siedätyshoitoa.

Tämä allergia on niin paha, että siedätyshoidosta ei ole kuin haittaa :D

Kylläpä vituttaa laittaa lakanat yöllä. Olis pitäny samal kun laitto vanhan koneeseen. Siinä ja siinä oli että jaksoi eikä pitäny alkaa esim. ryyppäämään.

Kävin keskustassa räpsimäs parit kuvat. Siinä tuli taas niin haikee fiilis, kun katto noiden ylioppilaiden yms. juhlintaa ja ite on niin yksinäinen. Omista "juhlista" on jo mitä, 9 vuotta. :( Jostain pitäis repiä uusia kavereita, kenen kans vois lähteä kaataan. :whip:

On kyllä itelläkin aika haikea fiilis kun noita kattelee. Tuntuu että se oli eilen, mutta vanha mies tässä jo ollaan. Aika menee aivan liian nopeasti.

Jos ei muuta ni huomenna ne vastavalmistuneet ovat uupuneet, ja silllon on muiden paikka iskeä!

- - - Updated - - -

Nuorella naisella tulee ihan setämiehen fiilis, kun tuommosia kirjottelee O.o

On kyllä itelläkin aika haikea fiilis kun noita kattelee. Tuntuu että se oli eilen, mutta vanha mies tässä jo ollaan. Aika menee aivan liian nopeasti.

Onneksi vanhuus saavuttaa kaikki! ... Nuori nainen täällä huutelee, mutta taitaa ne mahdollisuudet olla täälläki ohitse^^

Ohhoh mikä meno kylällä. Olis melkein voinut jopa mennä ryyppäämään, kun näki mitä naisia oli liikenteessä :rolleyes:

Kuntit hei.

[video=youtube_share;Ze_jG3vGmIg]http://youtu.be/Ze_jG3vGmIg[/video]

Kärsikää juokaleet :D

Back
Ylös Bottom