Wau!
- - - Updated - - -
Great success!
- - - Updated - - -
Great success!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oooohh tilaan taksin lähden Tampereelle. Mä kerkiän näitä omia nypytyksiä sitten syksymmällä..
- - - Updated - - -
Eikä tarvittu etes mopsia!
Mieti nyt Santsi mitä lupaat! Johny vaatii niitä konekirjoitustaitoja kuitenki vielä toiseksikin työpäiväksi käyttöönsä. Ja kolmanneksi.
Niin no haittaako se ny sitte nii hirveesti... Mulla kun on huomennaki työpäivä, ni ompaha sitte seuraa toimistolla :D
Kyllä nyt kelpaa. Aamulehdestä voi lukea huomenna että mies tukehtui toimistossa, viimiset sanat olivat prrllprlprrllprrlllp
No kyllä mä tiän ettei se haittaisi.:D Johnyllä on nyt sitten kädet täynnä töitä ainakin seuraavaksi kahdeksi päiväksi.
Kädet täynnä töitä. Ihan pumpusta ottaa. Mitähän hommia mä sitten joudun tekemään? Kai sentään sisätyötä?
Entä lounasasiat? Onko omilla eväillä vai onko mahdollisuus pistäytyä pikaisesti lounasravintelissa?
Haha :lol2:
Ei olis paremmin voinu muotoilla. :D
Siistiä sisätyötä joo. Mites noi 3D-mallinnusohjelmat on hallussa?
Tänään voi vielä piipahtaa lounasravintelissa.
Perjantaina vasta onkin tiukat paikat kun työpaikan kahvila ei oo auki. :S
Kyyyllähän se kolmereenäkin.. jos ei muuta niin tehdään ensin risuaitamalli jäätelötikuista erikeepperin kanssa. Siitä se tuote sitten jalostuu sähköiseen muotoon, ensin särmiä pois Excelillä tai Paintilla joista molemmista vankka perusosaaminen ja loppu AUTOCÄTSILLÄ. Lopputuote laitetaan tvitteriin levitykseen, sitä voi käydä vaikka kämmenpuhelimella likettämässä. On meinaan vähän näkemystä näistä nykyajan härvilöistä!
Miksi mun oikea pakara on helvetin jumissa ja (lihas) kipeä, ja vasuri ei oo miksikään? Missä se on mennyt?