Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oooohh tilaan taksin lähden Tampereelle. Mä kerkiän näitä omia nypytyksiä sitten syksymmällä..

- - - Updated - - -

Eikä tarvittu etes mopsia!

Mieti nyt Santsi mitä lupaat! Johny vaatii niitä konekirjoitustaitoja kuitenki vielä toiseksikin työpäiväksi käyttöönsä. Ja kolmanneksi.

Oooohh tilaan taksin lähden Tampereelle. Mä kerkiän näitä omia nypytyksiä sitten syksymmällä..

- - - Updated - - -

Eikä tarvittu etes mopsia!

Kyl sun ny pitäs viä todistaa, että selviydyt näistä mun hommista...?

Mieti nyt Santsi mitä lupaat! Johny vaatii niitä konekirjoitustaitoja kuitenki vielä toiseksikin työpäiväksi käyttöönsä. Ja kolmanneksi.

Niin no haittaako se ny sitte nii hirveesti... Mulla kun on huomennaki työpäivä, ni ompaha sitte seuraa toimistolla :D

Langaton puhelu vaihtui anal-ogiseen kirjoituskoneeseen. Mä laitan kalenteriin merkinnän uuden arkipyhän kunniaksi, sen nimi olkoon Konekirjoitustaitoisten kansallispäivä, lempinimeltään Melakeskiviikko.

Kyllä nyt kelpaa. Aamulehdestä voi lukea huomenna että mies tukehtui toimistossa, viimiset sanat olivat prrllprlprrllprrlllp

Niin no haittaako se ny sitte nii hirveesti... Mulla kun on huomennaki työpäivä, ni ompaha sitte seuraa toimistolla :D

No kyllä mä tiän ettei se haittaisi.:D Johnyllä on nyt sitten kädet täynnä töitä ainakin seuraavaksi kahdeksi päiväksi.

En tänään(kään) saanut raahattua pjärsettäni konttuurille. Kohta ne toimiston konekirjoitustaitoiset varmaan luulee että olen kokonaan lopettanut työnteon. Se on kyllä täysin väärä olettamus, miehä koodaan kuin hirvi täällä himassa.

Kyllä nyt kelpaa. Aamulehdestä voi lukea huomenna että mies tukehtui toimistossa, viimiset sanat olivat prrllprlprrllprrlllp

Haha :lol2:

No kyllä mä tiän ettei se haittaisi.:D Johnyllä on nyt sitten kädet täynnä töitä ainakin seuraavaksi kahdeksi päiväksi.

Ei olis paremmin voinu muotoilla. :D

Kädet täynnä töitä. Ihan pumpusta ottaa. Mitähän hommia mä sitten joudun tekemään? Kai sentään sisätyötä?

Siistiä sisätyötä joo. Mites noi 3D-mallinnusohjelmat on hallussa?

Entä lounasasiat? Onko omilla eväillä vai onko mahdollisuus pistäytyä pikaisesti lounasravintelissa?

Tänään voi vielä piipahtaa lounasravintelissa.

vaali7ky_820_uu.jpg

Tuo takuulla jonkun tämän ketjun sankarin äänestystuotoksia.

Haha :lol2:

Ei olis paremmin voinu muotoilla. :D

Siistiä sisätyötä joo. Mites noi 3D-mallinnusohjelmat on hallussa?

Tänään voi vielä piipahtaa lounasravintelissa.

Kyyyllähän se kolmereenäkin.. jos ei muuta niin tehdään ensin risuaitamalli jäätelötikuista erikeepperin kanssa. Siitä se tuote sitten jalostuu sähköiseen muotoon, ensin särmiä pois Excelillä tai Paintilla joista molemmista vankka perusosaaminen ja loppu AUTOCÄTSILLÄ. Lopputuote laitetaan tvitteriin levitykseen, sitä voi käydä vaikka kämmenpuhelimella likettämässä. On meinaan vähän näkemystä näistä nykyajan härvilöistä!

- - - Updated - - -

Perjantaina vasta onkin tiukat paikat kun työpaikan kahvila ei oo auki. :S

Mä otan oman viinikukon mukaan.

Kyyyllähän se kolmereenäkin.. jos ei muuta niin tehdään ensin risuaitamalli jäätelötikuista erikeepperin kanssa. Siitä se tuote sitten jalostuu sähköiseen muotoon, ensin särmiä pois Excelillä tai Paintilla joista molemmista vankka perusosaaminen ja loppu AUTOCÄTSILLÄ. Lopputuote laitetaan tvitteriin levitykseen, sitä voi käydä vaikka kämmenpuhelimella likettämässä. On meinaan vähän näkemystä näistä nykyajan härvilöistä!

Joko saa itkeä? :itku:

Miksi mun oikea pakara on helvetin jumissa ja (lihas) kipeä, ja vasuri ei oo miksikään? Missä se on mennyt?

aamiaiseksi kakkua ja kahvia, lenkille pitäs mennä, mut mielummin söisin vielä vähän lisää kakkua.

- - - Updated - - -

Miksi mun oikea pakara on helvetin jumissa ja (lihas) kipeä, ja vasuri ei oo miksikään? Missä se on mennyt?

tähän mäkin haluaisin vastauksen, mulla on taas vasen puoli ihan totaalijumissa. Tänään pääsee onneksi hierojalle.

remel.webp

tässä vielä varmemmaksi vakuudeksi pikku maistiainen mun ATK-skilsseistä. Kyllä, täysin omasta päästä ja muutamassa minuutissa! Tuntuu ihan älyttömän realistiselta tuo kuutio ja se jotenkin nousee tuosta ruudusta ulos. Työkaverikin äsken luuli että mä oon hommannut tommosen OIKEAN värikuution..

- - - Updated - - -

Nonnih, kerrankin nakkeritkin meni hiljaseksi

Back
Ylös Bottom