Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyp nyp nypyti nyp

- - - Updated - - -

me ollaan sen verta raakoja kunteja että me ei rakastella, korkeintaan sutastaan

- - - Updated - - -

nyt pikaisesti syömään ja sitten töihin

Ajattelin tehdä tänään TÖITÄ. Onko se väärin?

Ei kai. En minä tiedä, vitsiäkös sitä noin vaikeita pitää tähän aikaan viikosta kysellä?

Normaalisti niin aurinkoinen ja pessimistis-positiivisen asenteeni on kyllä nyt hieman koetuksella. Kesälomahan se mielessä siintää, ja varsinkin ne kaikki lihaisat grilliherkut! Ai sattanas kun sais nyt heti sisäfilettiä pekoniin käärästynä, uusia pottuja, kevätsipalia, ruohosibulssonia ja paprikaa koskenlaskijalla maustettuna nyyttinä, salaattia ja erittäin vitun reilusti olutta, kylmää. Ehkä päälle vielä vaniljasikari.

Ma tahon kotio taalta!

Oho, ihan ku ulkomailla olis, kun aakkosten pisteet jai pois jostain syysta! Missa ne nyt on, perkele! ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨... Miten ne saa takasin tonne kirjainten paalle, vittu? ¨¨

- - - Updated - - -

Pahoittelut ilmaisusta, jossa viitattiin kansankielisellä termillä naisen sukuelimeen!

Tunnen itseni huonoksi liftariksi, unohdin eilen kansainvälisen pyyhepäivän.

Tsaijaijai menee kuules vähän jesariteippimiekka -osastoon nää tämmöset pyyhepäivät. Nyt loppu kotkotukset ja töihin!

- - - Updated - - -

Mä tunnen semmosen kaverin joka erehtyy usein siinä järjestyksessä että kustaanko/paskannetaanko ensin ja sitten vedetään vessa vai toisinpäin. Se usein erehtyy. Jännä vaiva, ei jumalauta, kaikkii saatanii sitä onkin.. Tota vaivaa mulla ei oo.

- - - Updated - - -

Koska mullahan menee hyvin.

- - - Updated - - -

Sain eilen kaksi voikkuleipää, tsatsikilla.

Alkas olla päivän töit pulkassa. Jos nyt keittäs vaan rauhassa kaffet, ottas asennevamman esille ja idlais sitten loput 5h. Kyllä on taas jännä päivä. Eikä illalla edes painita!

Minua on epäilty metrolipun väärennöksestä. Hillityn raivokas puhelinsoitto lipuntarkastajien päämajaan pelasti kuitenkin maineeni. Pitäköön tunkkinsa tästedes!

Onpa ollut melkoisen repivä päivä. Pitää olla tapaamisessa milloin missäkin päin PK-seutua, ja koska liikun edelleen julkisilla, niin lounaskin piti syödä melkein liikkeessä.

Back
Ylös Bottom