Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

[video=youtube_share;Jlv0Xo3xaLY]http://youtu.be/Jlv0Xo3xaLY[/video]

Töttöröö, lätkämatsin takia tuli kutsu töihin vahtimaan kiekon katsojia. Kolmelta yöllä himaan ja huomenna kahdelta toisiin töihin, JES!

^huh huh, meinaatko ehtii 12 minuuttiin juosta sen? Se on jo tosi KOVA suoritus!

Pointtihan oli se että pitäis pystyä 12 minuuttia JUOKSEMAAN.. Se on tällaselle mätisäkille paljon se.

Siinä tulee niin vitun kuuma niinkuin Vokotin viteossa!

Pointtihan oli se että pitäis pystyä 12 minuuttia JUOKSEMAAN.. Se on tällaselle mätisäkille paljon se.

Siinä tulee niin vitun kuuma niinkuin Vokotin viteossa!

Tiätkö, pernod, millanen mätisäkki ei jaksa juosta edes 5min?

Tiätkö, pernod, millanen mätisäkki ei jaksa juosta edes 5min?

Minä vain toivon etten minä ole sellainen. Se jää nähtäväksi. :D

Aivanmahtavaa:lol2:

Huomenna on työmaalle tulossa japanilaisia vieraita. Tosin ei ole tietoa a)mihin aikaan ne tulee ja b)monta niitä on c)mistähän mahtaa olla kysymys.
Ja johtoporras on Brasiliassa. Ja kukaan ei viitsinyt laittaa esim sähköpostia asiasta.

Novittu, heitän niille rallienglannilla reis vos kud, kaar vos päd.

Jos teki aivan hävyttömän hyvää possun sisäfilettä, niin eikös sen saa syödä kokonaan? Mitä mä höpisen, totta kai saa!

Mää ainaki vetäsin koko naudan sisäfileen mitä mulla oli kaapissa :D

Olishan tuota voinu jättää huomisellekin niin ei olis näin turvonnut olo..

Miten vitussa MM-finaalissa voi olla tuomarit tuota tasoa? Peli oli helvetin hyvä ja tasainen mutta jälleen nämä vitun seeprat ottaa roolia aivan väärällä tavalla.

8 vko työharjottelu ohi ja kelan koulumatkatuki kortti hukassa justku sitäki tarvis.

dimitri-o.gif

Back
Ylös Bottom