Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No laskennan tässä vaiheessa ei uskalla sanoa mitään varmaa, mutta kyllä tässä kaikki merkit siihen viittaa. Hirveesti se sepi mua laskettaa.

- - - Updated - - -

Mestari se vaan laskee pyhänäkin.. mutta ei tehtä tästä kuntit numeroa, hommia, hommia ne vaan on.. Ei meillä lasketa.

- - - Updated - - -

Korostaisin että ei kannata ihmetellä miten minä jaksan painaa laikka punasena sunnuntainakin.. ollaan hissun kissun, kyllä mestari jaksaa.. Vaatimattomuus kaunistaa.

- - - Updated - - -

Sanoinko jo että olen työmaalla?

- - - Updated - - -

Pakko käydä vetäsemässä yks vaniljasikari ilman sitä vaniljan makua ja muutenkin ihan tavallinen körssi.

“If voting made any difference they wouldn't let us do it.”

― Mark Twain

Onkohan demokratia sittenkin vain iso illuusio :arvi:

Olispa solujen muotoilu excelillä yhtä helppoa kuin kuntosalilla. ATK pitäis kieltää lailla, palatkaamme aikaan ennen Ataria kiitos.

- - - Updated - - -

Voihan lerppu.

- - - Updated - - -

Korppu ja lerppu tappeli, romppu voitti. Vitsi oli täysin omakeksimä.

- - - Updated - - -

Voiko ekselin soluja muotoilla jollakin astalolla?

Mulle ne muotoutuu hyvin herkästi häshtäkARVO! -soluiksi.

- - - Updated - - -

Korjaan ne korjauslakalla ja tussilla tuohon näytölle. Kukaan ei saa ikinä tietää.

- - - Updated - - -

Korjaan ne korjauslakalla ja tussilla tuohon näytölle. Kukaan ei saa ikinä tietää.

Lähes ny naapuriin jo sieltä! Mun ulkoilmapaneloinnit jäi kaks varvia vajaaks, kun oli niimmaan perusteellisen liiallisen kosteet oltavat. Ja ukkosta päälle. Vetäsisin kans vaniljasikarin ilman vaniljan makua ja tavallista körssiä nyt jos olis. Niinku en ikinä.

Voi mä tekisin kyllä huomattavasti mieluummin ulkoilmapanelointia varsinkin jos olis semmonen keli että voi jättää kesken. Rupee kyllä tämä laji riittämään, naapuri uhkaskin tehdä mulle tänään semmosen lihaisan voikkuleivän. Semmosen ameriikkalaistyylisen.

- - - Updated - - -

Mä vedän sen voikkuleivän niinku en ois ikinä vetäny.

Hmm, voikkuleipä ameriikkalaisittain haiskahtaa vähän lihatäytteiseltä takasämpylältä, liioitellun majoneesimäärän kera. Kyyyyyyllähän siitä himot hellittää ja nälkä lähtee, ehkä kuitenkin vielä jälkkäriks jotain tuoretta piirakkaa ja munkit. Onhan sentään pyhä ja äänestyspäivä.

Mulla tulee ihan semmonen itkuinen olo aina äänestyspäivänä, se vaikuttamisen tunne on niin vahva. Muuten sitä tunteen itsensä ihan onnettomaksi kusiaiseksi mutta tänään minua kuunnellaan! Pitää yrittää heruttaa vielä piirakkaa jälkkäriksi, tai sitten uunijäätelöä.

- - - Updated - - -

Tai viis munkkia.

Nyt on kuulkaa paha krapula. Kädet tärisee ja hirveä tuskanhiki päällä koko ajan. Miten tää nyt näin pahasti iski? Huhhuh.

Äänestys - checked
Kesän eka pizza - checked
Kesän eka jäätelö - checked
Markkina arvon mittaus keskustassa päivällä - checked
Pää sekaisin -
Treenit -

Piti olla lepopäivä, mutta ei tätä kukaan selvinpäin kestä joten taida illalla mavettaa.
Ja kesä virallisesti aloitettu, koska jäätelö.
Meinasin uida. Saatan uida. Harkitsen asiaa.

- - - Updated - - -

Ja tämä raportointi tänne pitäisi lopettaa koska ajankäyttö/hyöty suhde on olematon.

- - - Updated - - -

Ensiviikolla täytyy aloittaa uudet kujeet tavalla tai toisella.

[video=youtube_share;13IZmOUnusI]http://youtu.be/13IZmOUnusI[/video]

- - - Updated - - -

Neljästä savupiipusta tulee hienosti savu ulos raikkaaseen ulkoilmaan.

Myöskin äänestäminen täytyy lopettaa, koska se on turhaa, koska väärämielisille idiooteille annetaan lupa äänestää ja niitä on enemmän.

- - - Updated - - -

Eih! Sitä varten on skripti! Se on se nappula siellä eksein ylälaidassa. Siitä mää aina painan. Tai sitten muotoilen ihan asennevammalla niitä myös välillä.

- - - Updated - - -

Osaatteko muuten pivotoida? Siitä on se sanontaki. Parempi pyy pivotissa kuin kaksi oksalla. Olen oikea eksel gurbaasi.

Se on kuulkaa sillä tavalla että mää ajattelin kesäkuun alussa JUOSTA 12 minuutin coopperin. Pakkohan tuohon on sentään pystyä.

Juoksen sit kesän lopulla kovempaa naisten perässä. Sounds like a plan.

Back
Ylös Bottom