Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele, kun haittaa tuo reikä kantapäässä eloa. Ei kannata hitsailla matalissa turvakengissä ja kyykistellä. Se sattuu, kun sulanut sukka ja hitsauskipinä käryää nahan alla :(

Perkele, kun haittaa tuo reikä kantapäässä eloa. Ei kannata hitsailla matalissa turvakengissä ja kyykistellä. Se sattuu, kun sulanut sukka ja hitsauskipinä käryää nahan alla :(

Kyykkäsitko siis kantapää ilmassa? Rehellinen slaavikyykky olis siinä tapaksessa pelastanu.
Ehkä.

Jo on hottista taas. Meidän sisilialaiset vinttikoirat pitäis olla valmistettu lämpimässä, mut molemmat makaa lattialla kieli pitkällä.

Mun mäyris meni kylppäriin kylpyammeen patterin viereen lämmitteleen kun ei tää 26,5 astetta täällä sisällä ollu muuten tarpeeksi. Äsken se hengaili tuolla jossai oman peittonsa alla.

Mitä kuntit luulette, paljonko Johnyn hauki ehtii kasvaa huomiseen mennessä ennen kuin hän alkaa töissä kertoa viikonlopun kalajuttuja?

Ai niin se 2,8 kilonen hauki? Saas nähdä, mä oon nytkin täällä kustannuspaikassa mutta ei täällä oo ketään kelle kertois tuosta 4,8 kilon saaliista. Pitää jutella siitä huomenna kahvipöydässä.

Hyvä kuva! Mä käyn äänestämässä farkuissa ja tennareissa + teepaidassa.

- - - Updated - - -

Suomessa ei oo ollut vielä kertaakaan ikinä liian kuuma.

- - - Updated - - -

Mutta ketä äänestäis, naisen sukuelintä, Alexander Stubbia vai Aku-Ankkaa vai kenties jotain ihan muuta..

Minun ääneni menee ehtottomasti Kikkelspladin Kaleville. Äänen annan telepaattisesti. Täytyy huomenna soitella johonkin viralliseen paikkaan, että tulihan minunkin ääneni varmasti laskettua!

Ja en enää yhtään ihmettele, että jokaisesta Ultimecian avatarista on tullut palautetta. Kyllä halut heräs!

- - - Updated - - -

Ja kyllähän nyt 6,8 kiloisesta hauesta työpaikan kahvipöydässä voi puhua 8,8 kiloisena. Eihän he sitä ole nähneet!

Jos menette äänestämään niin äänestäkää nyt jotain muuta kuin sarjakuvahahmoja.

Jaaaa, pitäisköhän sitä tänään syödäkin jotain.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä ketjussa nyt kyllä esitetään aivan maailmanluokan kalavalheita.

Olen huolissani ilmaston tilasta ja tulevaisuudesta ja siitä, että kaikki maailman afrikkalaiset eivät rasismin takia saa nauttia Suomen sosiaaliturvasta.

Minä käyn siis äänestämässä jotain viherpimperotyttöä.

Ketäs niitä ois tarjolla.

Oisko yhtään rastapäistä tarjolla, semmosta jolla on vielä mummun verhoista tehdyt löysät housut. Ja vauva leipälaukussa faces-festivaaleilla.

- - - Updated - - -

Homeopaatti.

Back
Ylös Bottom