Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lasketaan ylitöiksi. Mun mielestä siitäkin tulisi jo palkita rattaanrasvaa että viihtyy koko työajan kustannuspaikassa eikä karkaa virallisuuspaperinipun kanssa esim jäätelölle tai keskioluelle ennen aikojaan.

- - - Updated - - -

Mä taas tein emämunauksen, mulla olis ollut vasta yhdeksältä sovittua ja ajattelin mennä tuohon tapaamiseen suoraan pehkuista. Mä onneton unohdin työpuhelimen tänne konttoriin niin oli pakko tulla kuitenkin tämän kautta. Mun mielestä tämäkin lasketaan ylityöksi.

- - - Updated - - -

Ja varsinkin se on ylityötä jos perjantaina on koko päivän töissä.

- - - Updated - - -

Perjantain ylityöt alkaa klo 14.

Ehei jäätelöä eikä keskiolutta minulle ennen kesäloman alkua. 11 viikkoa kesäloman alkuun, löin eilen vedon HUOMATTAVASTA painon pudotuksesta. Täytyy tänään vähän jatkaa suunnittelua miten edetään, ettei mm. ULTRAMASSIIVISET pullottavat ojentajat katoa matkan aikana.

Ehkä vähän olutta. Mauksi. Ja punaviinihan on nykyään jotain super-foodia, joten sitä voikin sitten rempoa molemmilla käsillä!

Hola Chicas! Perjantai senku lähestyy vaa. Ihana tälläne vajaa viikko. Eikös ens viikollakin olis?
Taidan kyllä tulla helatorstaina varuiks töihin ni voi sitte vedota siihen ku pyytää juhannustorstaita vapaaks. :D

Mitä helvettiä kropassani tapahtuu? Juuri kun nilkka alkaa olla taas kunnossa, päättä polvi ruveta kipuilemaan ilman mitään selkeää syytä. Olenkohan kolauttanut sen nukkuessani johonkin?

NAISihminen - tuo kylmän laskelmoiva mutta silti ihqu unelmatorttu jota ilman ei voi elää. Eikä varsinkaan sen kanssa.

- - - Updated - - -

Ehei jäätelöä eikä keskiolutta minulle ennen kesäloman alkua. 11 viikkoa kesäloman alkuun, löin eilen vedon HUOMATTAVASTA painon pudotuksesta. Täytyy tänään vähän jatkaa suunnittelua miten edetään, ettei mm. ULTRAMASSIIVISET pullottavat ojetajat katoa matkan aikana.

Ehkä vähän olutta. Mauksi. Ja punaviinihan on nykyään jotain super-foodia, joten sitä voikin sitten rempoa molemmilla käsillä!

Mun pitäis kans pudottaa HUOMATTAVASTI painoa, nyt ei auta tuijottaa REILUn 130 kg:n penkkitulokseen (käytännössä 140kg). Eilinen ISO-Ahnuldin kultainen suihku vaikutti tähän käyttöön sopivalta ja paita oli ihan märkä. Heitin sen roskiin yäk mikä haisukkainen se oli. En pese muuten enää ikinä paitaa, oli hirmu kätevää heittää se suoraan roskiin. Mutta. Asiaan. GoldenSex oli muuten hyvä mutta penkkiä ei pystynyt tekemään, se on kuulkaas Arcoxian paikka! Olokapiä pistää hanttiin..

- - - Updated - - -

aijaijai kun nuori ois..

Juu, kyllä tässä joutuu hetkeksi tinkimään TASAN 140 kg:n penkkituloksesta (käytännössä 150 kg, joka voidaan pyöristää pyöristyssäännön mukaan jo seuraavaan tasalukuun eli kahteen markkaan) ja harjoittelemaan hieman erityylillä, syömään vitusti eri tyylillä ja lisäämään pari kataboliareeniä.

Mutta kylläpä mun tekis nyt mieli karamellia, jätskiä, kaljaa, kepappia, pitsaa, burgeria, sipsiä, limpsaa, suklaata, keksiä, MUNKKEJA (ainakin viis kerralla), viineriä, siis sitä missä on sitä keltasta paljon päällä ja sit jotain snäkiä vielä päälle. Tästä tulee pitkä kesä. Vitsisnais, saa Japaniattaren kanssa reilusti laatuaikaa.

Ihme lomailijoita. Turhaa se on, sataa vettä ja on kylmä eikä kesäkissoja oo kuitenkaan...

Jq mopo on kaput koko kesän, jos kyseessä olisi kansanmalli niin ongelmia ei olisi mutta luksusmallissa on luksushuolet.

Ei kai setällä ole vain huono aeroobinen kunto?

- - - Updated - - -

Jaksatko kuitenkin astua ilman että tekee mieli tilata taksi?

Arvasin saatana, että jotain unohtu. Kasvisruokapäivä. Voi helevetin helevetti! Raejuustotkin jäi kotiin. Voi perkeleen perkeleen helevetin perse.

... prrlpprlllllprlllprrrlllprll...

prllprllprllrplrpprllrlrrllrllll

Tuli muuten yhtäkkiä mieleen(minulla on vihreä), että kylläpäs onkin maistunut "sentenced" menneenä talvena/keväänä. On tullu nähtyä the man eating tree, kypck ja luonnollisesti poisonblack livenä.

Sitä on sitte poljettu ku tulpatonta mopoa viikkojen edestä, kun se mopo saapui maailmankiertueelta vihdoin kotio. Naissss... Itsehän sain mahapalikan kipeäksi eilen ihan tavallisella jumpalla.

Mitä sä kunti puhut? Mehän puhuttiin vokotin kans astumisesta eikä tuommosista syntisistä jutuista. Poljin tänään pyörää aika kovaa, toivottavasti ketjua riittää vielä kotiin asti.

Pahoitteluni väärinkäsityksestä. Johdotuksessani lienee jotain vikaa, mutta tämä ei tainnut tulla kenellekään ketjua lähiaikoina seuranneelle varsinaisesti ns. ullatuksena. Mut hei, kohta mä saan ravintoa!

- - - Updated - - -

Nälkäisenä sitä tulee tehtyä ja sanottua kaikenlaista typeryyttä.

Back
Ylös Bottom