Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minustakin se oli ihana. Se oli niin ihana että en voinut rajoittaa sitä, rakastin sitä niin paljon että minun piti antaa sen mennä.

- - - Updated - - -

Me kasvoimme erilleen.

Minusta tuntuu, että olen kasvamassa erilleen kohta juuri äsken nauttimastani lounaksesta. Aikataulu pitää jälleen. Erilleenkasvua havaittavissa tällä hetkellä myös työn osalta. Mutta kylläpä kiinnostaa VÄHÄN!

Ihanan kostia ilma ulkona. Huh, sitähän on saanu vapaapäivänä jo kaikennäköistä tehtyä: Siskon heitin jo Oulunsalon kentälle, kitaran vein matkahuoltoon, päivän lämpimät safkat tehty. :) Iltapäivästä reenaamaan jalat.

Ai että kun omistaiskin semmosen Stradivariuksen viulun. Sillä vois pistää rahoiksi. Ei muutako tori.fi myyntiin ja matkahuoltoon kun rahat tilillä. Sitten jos sattuu olemaan kujetuulella niin siitä reiästä vois tunkea sinne sisälle jotakin hassua niin uusi omistaja ihmettelis että mitä hittoa täällä Stradivariuksen sisällä oikein on. Esim ihmisen kakkaa.

- - - Updated - - -

Ei se sitä kauppaa peruis, niitä on niin harvoin myynnissä että se olis varmaan ihan ok mielillä kun sai ostaa semmosen. Vaikee vaan putsata sisältä tommonen viulu. Itse ajelisin ehkä dremellillä tai feinillä takakanteen pienen luukun, ei sitä kukaan sieltä katso niin tarkkaan.

Mäkään en ole vienyt tänään kitaroitani matkahuoltoon, enkä taida viedäkään, sillä Method Perkiömäki, sovellettu ja syömissuunnittelu vievät vapaa-aikani tänään. Ehkä kokeilen myös eilen ostamaani sadettajaa pihaani, sillä enhän halua olla mies jonka ympäriltä tuolit viedään, tai jonka asunnossa käy talonmiehen akka kai.

- - - Updated - - -

Itse ajelisin takaluukkuun kohtuporalla ihmiseritteelle soveltuvan reiän!

- - - Updated - - -

Dremeli on kyllä saatanan tarpeellinen kapine. Silloin kun en sellaista omistanut, kaiken olisi voinut tehdä dremelillä, mutta sen jälkeen kun sen hankin (n. about, ehkä ~ 6-7 vuotta sitten), olen sitä muistaakseni kerran käyttänyt reikien poraamiseen piirilevylle. Mitä helvettiä?

- - - Updated - - -

Silllä olisi voinut esimerkiksi tehdä salaluukun ruokapöydän kanteen, jonka alla olisi voinut säilyttää katanaa. Ei sitä koskaan tiedä, milloin tarttee lyödä pää poikki.

- - - Updated - - -

Nyt joutuu vain repimään pään irti juurineen, kun ei ole sitä luukkua tullut tehtyä.

viulu.webp

- - - Updated - - -

Dremeli on just semmonen kapistus. Ei sillä mitään järkevää pysty tekemään. Viuluunkin kun tekee sillä luukkua niin sehän on ku rotansyömä. Se on vähän semmonen sävy-sävyyn miesten jonninjoutava mukatyökalu. Pienoismallihommissa hyväksyn, itselläni ei kyllä semmoista ollut vaikka nöösipoikana niitäkin rakentelin.

Ehtottomasti kannatetaan. Hyvä me! Oikein CUNTit.

- - - Updated - - -

InB4BAN, sitäpaitsi, my work here is done, niinkuin Lontoossa sanottaisiin, sillä Sanze kävi eilen tykkäämässä lataamastani kuvasta Feisbuukissa! Khihihih.. Tosin itselläni ei ollut mitään tekemistä tämän kanssa, mutta mä lasken tän kyllä ehTottomasti WIN-sarakkeeseen!

InB4BAN, sitäpaitsi, my work here is done, niinkuin Lontoossa sanottaisiin, sillä Sanze kävi eilen tykkäämässä lataamastani kuvasta Feisbuukissa! Khihihih.. Tosin itselläni ei ollut mitään tekemistä tämän kanssa, mutta mä lasken tän kyllä ehTottomasti WIN-sarakkeeseen!

Ahaa! Meillä on yhteisiä tuttuja siis. :D Nymmääki tiän kuka sää oot!

Jaa se olikin vaa yläfemma, tapatalkin etusivulla näky vaan eka viesti "*läps*"ja piti tulla katsoo.

Kyllä jos jossain lätsähtää niin pakkohan sitä on vilkasta. Mutta huteja tulee, sunnuntai iltana lätisi lupaavasti kammarin takaovella mutta Saku Sammakkohan siellä vaan lätsytteli. Pyrki pirttiin mutta empäästäny!

- - - Updated - - -

Damn, nyt pitää varmaan tehdä semmon feisbuuk profiili ja laittaa se täyteen mopseja. Sitten mäkin saan Santsilta läpsyn!

- - - Updated - - -

Top kolme avattaret:

1. futeri
2. func
3. nassesetä

Top kolme tehtävät loppupäiväksi:

1. Kahvia
2. Santsi-kuppi (vitsioliomakeksimä)
3. Ja toinenkin, eihän parittomia, ei. (tämäkin, kyllä, omasta päästä!)
4. Toiselle näytölle virallisuus-ohjelma
5. Toiselle näytölle ns. public masturbator trench coat -mallinen suoja
6. Oho, tuli yli kolme tehtävää, täytyy alkaa mankua tulospalkkiota!

Meillä on semmonen alkeellisempi malli, johon käy vaan semmonen kämmeneen sopiva yksi koko, ns. unisex-malli. Onneks ei tuu nukuttua enempää työaikana, sehän kävis kunnon päälle.

Back
Ylös Bottom