Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on varmaan käynyt salaa siellä saunomassa! Kerran mä muuten näinkin kun irtakki vakoili sitä aidan ylitse kun se vakoili mua ja kävi salaa siellä naapurin saunassa. Se oli vielä just tullut takareiskareeneistä.

- - - Updated - - -

Ja mulla oli koko ajan mm ojentajat ihan järkyttävässä pumpissa!

- - - Updated - - -

Ja sillä aikaa se suhonen repi ne roskat siihen pitkin pihaa!

- - - Updated - - -

palaset loksahtelee paikoilleen...

Ai ai, nyt tuli asiavirhe, itse olin siellä mäen päällä kyttäämässä kun sä vakoilit irtakkia kun se vakoili SUO ja kävi salaa siellä naapurin saunassa eventan kanssa, takareisiä mm. hieromassa ja sitten se käsi jotenkin lipes valolta piiloon, niin minä näin että Suhosta on nyt asiattomasti syytetty, kun oikea syyllinen on siis Petri Varis.

Ja nyt mulla oli eväänäkin semmonen kala-ateria, ihan selkeesti se teki mun lat lutra lutrasta karmean hetero erectuksen! Nyt mä kyllä rakastelen kohta jonkun kanssa!

- - - Updated - - -

Ai ai, nyt tuli asiavirhe, itse olin siellä mäen päällä kyttäämässä kun sä vakoilit irtakkia kun se vakoili SUO ja kävi salaa siellä naapurin saunassa eventan kanssa, takareisiä mm. hieromassa ja sitten se käsi jotenkin lipes valolta piiloon, niin minä näin että Suhosta on nyt asiattomasti syytetty, kun oikea syyllinen on siis Petri Varis.

eiku joo niinpäs olikin. mun pitäis olla kyllä tarkkana ennenkuin alan huutelemaan tämmösiä, kyllä näin vakavat aiheet pitää olla vakaalla pohjalla!

Nyt alkoi tekemään mieleni Torresin reservistä mehua. Sitä ne nakkerit koko viikonlopun kittas aina, kun kaljanjuonniltaan kerkesivät.

- - - Updated - - -

Eli juhannussimaa.

Ei paha, ei paha! Täällä kuulemma nakkerit kävi mopetilla korpilahden satamassa juomassa yhten oluen ja kuuntelemassa pändiä ja uhkasivat hävittää mopon avaimet jonkkaan ettei tarvitsisi enää ohjastaa koko iltana. Kuitenkin eivät heittäneet vaan ajelivat seksistisiin puuhiinsa vielä auringon laskettua. Sitten iltasella ne joi sangriaa ja saunan päälle kittasivat vielä kaljaa ja huonohampaisin ja pinttynein heistä poltti vielä päälle muutamat vaniljasikaarit!

Se lupaa viikonlopulle iha kivaa keliä:
pärnu.webp
Ei tarvi Dindyn kaa pakata ku biksut mukaa ja menoks! :D

Entä hammasharja?

Tulee reikiä jos ei harjaa!

Mä yritän pysytellä mahdollisimman paljon varjossa nousevan viikonloppuna. Muuten palaa ja palaa silti, nahka.

Uuuh onpas kuumaa! Näemme siis Pärnussa perjantai ehtoona. Minä tuon vastan!

- - - Updated - - -

Ja aurinkorasvaa!

- - - Updated - - -

Tuon myös 40 litraa kotiviiniä, pitääkin laittaa se tänään käymään.

Appelsiiniviiniä? Herrasmiesten juomaa!

- - - Updated - - -

Tuossa ennusteessa ei ole taidettu ottaa huomioon TaNpereen plikkojen mukanaan tuomaa kuumuusaspektia, jolloin ilman lämpötilä perjantain ja sunnuntain välisenä yönä vaihtelee välillä 36-38 astetta.
vizi oli omakeksimä

- - - Updated - - -

Khihih, kylläpäs tänään lähtee!

- - - Updated - - -

On niin qmaa juttua, että täytyy mennä uudestaan Kakkajokeen pulahtamaan! Kokovartalokortsussa of koors. Emmehän halua mitään tauteja, ehei.

- - - Updated - - -

Taisin nielasta pari suullista lauantaina.

fak invalidi liite!

Kyllä liha on sitten hyvää 37 asteisena tarjoiltuna!

hihiii vitsi oli pääosiltaan omakeksimä, voi olla että osan lainasinkin!

- - - Updated - - -

Kyllä Tampereen plikat laittaa Pärnuun ihan sekaisin!

Invalidiliitosta päivää, liitteenne on toimintakyvytön. Vitsi oli omakeksimä.

- - - Updated - - -

Tamperelainen steikki on parasta juuri ruumiinlämpöisenä, ja n. neljä tuntia ennen nauttimista otettu vielä pöydälle lämpiämään.

- - - Updated - - -

Ja jälkkäriksi munkkikahvit.

Back
Ylös Bottom