Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käy pyörällä. Kerkee kattellakki paljo paremmin ku autoillessa. Jos ei sitten lyö autoa pervoparkkiin kadunlaitaan ja tuijjotella siitä häpeilemättömästi ohikulkijoita.

Ei jaksa pyöräillä pelipaikoille asti, koska läski.

Sitäpaitti mää en ole pyörällä ajanu reiluun puoleentoista vuoteen kun meni välilevy ja ensioireet tuntui just pyöräillessä. Pitäis joku Jopo tai muu sellainen pyörä hankkia jossa ei tarttis leukaa nostaa ylöspäin. Eli pyörävammanenkin olen.

blaah, muuttaminen on ihan hanurista, mä en tykkää yhtään tästä tavaroiden pakkaamisesta. Ja päälle vielä tavaroiden roudaaminen ja purkaminen- ei,ei,ei...

Ei juma, ne puhuu polkupyörästä:jahas:
Tässä pysy millään kartalla.

Ei minulla ole mitään moottoriajoneuvoa. Olen menetetty tapaus teidän mopojutuista. :D

Aihetta sivuten. Siivosin erästä arkkuani ja sieltä pohjalta kynsien alle päätyi hieman nitroselluloosapohjaista jyvää. Söin niitä pari. Eikös nää ole terveellistä kanssa.

Joku idearikas imehninen vois keksiä hyvän kunniallisen tavan siivota näitä jyväsiä pois nurkista ilman omantunnontuskia. Imurilla ei uskalla, varmasti joku sähkökipinä tekee teNput.

No niin, nyt se on oikein kirjoitettu. Ainut sana minkä kohdalla minä olen kielipoliisi.

Nyt hämmennyin. En muista lainkaan kuulleeni tuollaisesta. Ethän vain rautoihin meinaa laittaa?

- - - Updated - - -

Ei juma, ne puhuu polkupyörästä:jahas:
Tässä pysy millään kartalla.

Olen tullut siihen johto päätökseen että pernodin jutut kannattaa jättää lukematta. Ei niitä jaksa.

Epäilen että tänään moni kerkesi jo polttaa nahkansa :D itselläni ainakin oli tosi lähellä kun tein kävelylenkin ja fillaroin salille hihattomassa

Hyvä. Äläkä sekaannu semmosiin ollenkaan.

Kyllä mää autoa välistä oon miettiny. Ja joskus mopoaki, ennen tuota välilevyongelmaa..

- - - Updated - - -

Olen tullut siihen johto päätökseen että pernodin jutut kannattaa jättää lukematta. Ei niitä jaksa.

Se sinulle suotakoon, voithan myös blokata juttuni näkyvistä :D Keep it simple!

Hauskaa kun tyypit joiden kans en ole koskaan edes jutellu tai edes tiedä heistä mitään tulee ja sanoo totuuksia :lol2:

Pidän kyllä lämpimästä, mutta ei tässä 25 asteen lämpötilassa voi nukkua täkin alla. Ensi yönä pelkällä pussilakanalla hieman pidemmät unet.

Hyvää huomenta!

Nyt hämmennyin. En muista lainkaan kuulleeni tuollaisesta. Ethän vain rautoihin meinaa laittaa?

Minä olen kuullut siitä turhan monta kertaa. En laita rautoihin, kun mun kielipoliisiurani ei oo hirveen hyvin ottanu tulta allensa niin en oo semmosia hankkinu.

Joo kivahan tuo on paiskia ylitöitä aamusta iltaan asti kun tuli tällaset kelit :jahas:

Sirryin vielä uudelle ikkunapaikalle jotta näkee vielä paremmin ulos..

Back
Ylös Bottom