Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa kylmpyläviikonloppuineen aivan siltä!

- - - Updated - - -

En ole kateellinen. Jos kuulostin siltä. Tommonen toiminta kuulostaa siltä, että estää vapaamielistä esimerkiksi kaljoittelua ankarasti.

Ai vitsit että tekeekin mieli kaljoitella. Tämmöiset himot ennen suoritusta eivät yleensä tiedä hyvää. Sitä kun tulee sitten imastua onttoon jalkaan molemmin käsin ja kaverikin saattaa vielä auttaa kaatamisessa.

Mä suhtaudun erittäin ammattimaisesti näihin viraapelipanelointihommiin. Veikkaan että siikkeri on pahemmassa lirissä, sillä on tourinkikotarissakin tulostin aina matkassa avioehdon tulostamista varten.

Juu, eventalle sisävilettiä, Sniffari on kuitenkin jo tässä pyöritelly tai pyörittelee vuorokauden sisään Sanzen ja Ultimeetsian, että kyllä siitä Johnylle yhet nisät pitäs liietä.

Flunssa iski päälle ja viikonlopun työt (+ansiot) jäi välistä, vitutusta tosin parantaa se, että sain tietää YO-tulokseni ja C:n paperithan sieltä tuli, englannista M ja kaikista muista C, edes matikka ei jäänyt alle C:n vaikka laskeskelin itse että olis A:n ja B:n rajamailla :D

Meijän jutut oli taas niin tyhmiä että kaikki naishenkilöt pakeni paikalta. Mitä me tehdään oikein väärin?!

- - - Updated - - -

Pitää vuokrata se kossuhanasauna ja mennään siellä vähän itseemme, ei toisiimme.

- - - Updated - - -

poikaporukalla nähkääs

Pitäskö tehdä sillei tymästi että tytöile näytetään kikkeiä?

- - - Updated - - -

Takakireää sakkia. Toivottavasti.

tyhmasti.webp

Kyllähän mä tuohonkin saattasin innostua mutta periaatteessa tytöille ei sais näyttää kikkeliä..

- - - Updated - - -

Mä veikkaan että mun jutut ei innosta tyttöjä kun saatan joskus unohtaa lauseessa ISOn alkukirjaimen..

- - - Updated - - -

Ne on niin tarkkoja.

Voi niitä tunnollisia hupsuja. Mutta mites vitussa eiku anteeksi jummijammissa mä ehdin tehdä molempia. Kai.

- - - Updated - - -

No tytöt on kyllä yleensä töissä HOITSUna niin siellä ei pysty sillä tavalla tsättäilemään.

Ja sitten kun niillä on sen HOITSUn takin alla sen pitkäliepeisen takin alla aina semmonen musta pitsinen tissiliivi/korsetti-sukkanauhaliivi-sukka-asu ja kuulemani mukaan niiltä on usein kuitenkin unohtunu ne aluskalsarit kotio. Mutta mä luulen että se on semmonen harkittu juttu, kas kun jos tulee yllätävä penetraatiohetki, niin ei ole semmosta jännittäväntuoksuisen nenäliinan aihioo siinä tiellä sotkettavana. Näin mä olen antanut itseni ymmärtää.

Meinaako kuntti tänään korkata?

Huom. Evetastyle

Mäkin saan itseasiassa niinä päivinä eniten TÖITÄ tehtyä kun tänne tulee suollettua tavaraa, ohan mulla sentään kaks näyttöö, kaks kättä ja kaks silmää ja yks kikkeli.

- - - Updated - - -

^ Huomenna vasta. Ei vihta. Ehkä yhden Santun otan. Mauksi.

No nyt kyllä olis jo helppo syyttää futeria seksismistä mutta toisaalta kyllä mä kans sitä mieltä oon että kyllä näistä pitää pystyä puhumaan niinku oikeilla nimillä niinku.

korkkaan jotakin.

Mäkin saan itseasiassa niinä päivinä eniten TÖITÄ tehtyä kun tänne tulee suollettua tavaraa, ohan mulla sentään kaks näyttöö, kaks kättä ja kaks silmää ja yks kikkeli.

Oletko koskaan miettinyt sitä tavaran määrää, kun on kaksi kiveä ja vain yksi keppi jolla pitää suoltaa kahden edestä sitä tavaraa.

Mullakin aivot pelaa mukavan skitsosti kun näpyttää tänne ja samaan aikaan virallisuuspaperiin. Joskus menee ristiin ja kyllä virkamiestä naurattaa kun paperossia lukasee håhhåhåh

- - - Updated - - -

Hyvä huomio. Ihan ku suihkusekottaja johon tulis kaks vesijohtoo. Komposiitilla.

Back
Ylös Bottom