Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä olisi työ hyvä jossa tsattailisi samalla kun sulattaisi ruokaa ennen salia. Johny ja futeri hyvät paikat löytäneet. Nyt teen samaa, mutta palkatta.
Oletko koskaan miettinyt sitä tavaran määrää, kun on kaksi kiveä ja vain yksi keppi jolla pitää suoltaa kahden edestä sitä tavaraa.
Kyllä sä kerkiät vielä samoille apajille! Pitää osata vähän huijata, samalla tavalla kun Trivial Pursuitissa NAISta vastaan, että salaa kattoo vastaukset ensin.
Ja sitten kun niillä on sen HOITSUn takin alla sen pitkäliepeisen takin alla aina semmonen musta pitsinen tissiliivi/korsetti-sukkanauhaliivi-sukka-asu ja kuulemani mukaan niiltä on usein kuitenkin unohtunu ne aluskalsarit kotio. Mutta mä luulen että se on semmonen harkittu juttu, kas kun jos tulee yllätävä penetraatiohetki, niin ei ole semmosta jännittäväntuoksuisen nenäliinan aihioo siinä tiellä sotkettavana. Näin mä olen antanut itseni ymmärtää.
Ei mutta rupes heti eturauhanen paneloimaan ku vaan ajatteliki asiaa. Tällaset 2kk selibaatit on aika tarkalleen 2kk liian pitkiä.
Monimutkainen sukkanauhakorsetti on kyllä semmonen keksintö että kaikki huonekalut lentää ikkunasta läpi takapihalle kun semmosen näkee ihmisen päällä. Sen verran se tekee vaikutusta.