Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä olisi työ hyvä jossa tsattailisi samalla kun sulattaisi ruokaa ennen salia. Johny ja futeri hyvät paikat löytäneet. Nyt teen samaa, mutta palkatta.

Kyllä olisi työ hyvä jossa tsattailisi samalla kun sulattaisi ruokaa ennen salia. Johny ja futeri hyvät paikat löytäneet. Nyt teen samaa, mutta palkatta.

Kyllä sä kerkiät vielä samoille apajille! Pitää osata vähän huijata, samalla tavalla kun Trivial Pursuitissa NAISta vastaan, että salaa kattoo vastaukset ensin.

Kyllä sä kerkiät vielä samoille apajille! Pitää osata vähän huijata, samalla tavalla kun Trivial Pursuitissa NAISta vastaan, että salaa kattoo vastaukset ensin.

Ei perhana nyt pistit haastavan. En ole lainkaan noita peli miehiä ja triviaalit asiat eivät tahdo luonnistua. Luovana toimiminen mielekkäämpää. Varsinkin kun triviaali ei oppieni mukaan monestikaan ole oikea totuus.

Ja sitten kun niillä on sen HOITSUn takin alla sen pitkäliepeisen takin alla aina semmonen musta pitsinen tissiliivi/korsetti-sukkanauhaliivi-sukka-asu ja kuulemani mukaan niiltä on usein kuitenkin unohtunu ne aluskalsarit kotio. Mutta mä luulen että se on semmonen harkittu juttu, kas kun jos tulee yllätävä penetraatiohetki, niin ei ole semmosta jännittäväntuoksuisen nenäliinan aihioo siinä tiellä sotkettavana. Näin mä olen antanut itseni ymmärtää.

Eihän niiden valkoisten housujen alla voi mitään alushousuja pitää. Näkyy niin rumasti läpi.

Nyt meni kyllä niin vaikeaksi että lähden katsomaan kuinka sauvasekoittimella käydään useassa kulhossa ja puhdistetaan sekoitin nuolijalla.

Nyt sitten SEIS, ja epäseksuaalia kehiin!

Minä yritän:

-Ei nykyään päiväpanolla eikun päiväsähköllä ja yösähköllä oikeastaan ole suurtakaan hintaeroa
-Kyllä se niin harvoin on kun oikeasti tarvii penisrengasta eikun nastarengasta, kuluu vaan asfaltit turhaan
-Se on kyllä nätti kattoo kun oikeen ammattitaitonen kuljettaja vetää takaapäin eikun peruuttaa yhdistelmää peileistä

Eissatana mä luovutan, ei meinaa onnistua. Yrittäkää tekin!

Monimutkainen sukkanauhakorsetti on kyllä semmonen keksintö että kaikki huonekalut lentää ikkunasta läpi takapihalle kun semmosen näkee ihmisen päällä. Sen verran se tekee vaikutusta.

Ei mutta rupes heti eturauhanen paneloimaan ku vaan ajatteliki asiaa. Tällaset 2kk selibaatit on aika tarkalleen 2kk liian pitkiä.

Kai sä ny sentäs oot käsinkirjoittanut päivittän? runon.

- - - Updated - - -

Monimutkainen sukkanauhakorsetti on kyllä semmonen keksintö että kaikki huonekalut lentää ikkunasta läpi takapihalle kun semmosen näkee ihmisen päällä. Sen verran se tekee vaikutusta.

Oletko koskaan miettiny täydellisiä konekirjoituskonetaitoja monimutkaisessa sukkanauhakorsetissa?

IMAG0309.webp

Tsih.

Back
Ylös Bottom