Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työpäiväruno, käsinkirjoitettu

Ahtopaineessa riutuvaa napakettua nypyttää
Mieliteon johdosta otsasuontakin alkaa tykyttää
Sisätyömiehellä täynnä on pullottavat mm. säkit
Käsinkirjoituskammioon pakenee mielessään Sanzen AIRBAGIT

Kammiossa kammottavan palaverin tuoksun haistaa
Mielessään kuitenkin AIRBAgin omistaja kynää maistaa
Oven takana naapurilla on päällä hirvittävä möykkä
Palkinnoksi runostaan mielikuvituksellinen ja maittava huulihölkkä

Ahihih, eisss.. Ja vielä selvinpäin. Hyvää yötä ja huomenta.

- - - Updated - - -

Suolikurkut on parasta huumetta.

Mä kieltäsin sanan hästäk, jos sen sanoisi niin häpeärangaistus oikopäätä.

- - - Updated - - -

Nyt mä lähden mutta sanonpa vielä sen että pitäis alkaa muodinluojaksi. Mä kattelin tossa ruokatunnilla semmosta pitkät spändexit jalassa kulkevaa neitoa ja mietin että jos olisin muotisuunnittelija niin määräisin naisten muodiksi erittäin kireät ja pienet housut. Semmoset pikkuruisten minikalsarien kokoiset housut ihan arkipitoon. Nam.

Ei me äänestetä sua, jos rupiat tolla lailla tyhymäilemään. Tyhymäily on tyhmää ja suolakurkut hyviä leivänpäällä, vaikka teen kanssa nautittuna.
Mää peukaloihten äänestystulokset niin son justihin sama mitä te siellä kopeissa teette. Mutta iliman muuta jonkulaiset erikoisvapauet luonnistuu, ei muutako sana vain niin saat suolakurkkuja leipäs päällisiks.

Oli hyvä työpäivä tänään. Heti ensi töikseni tein 200kg paskaa ku halliin pääsin ja pois lähtiessä kastelin kengät vesiputtiin. Torstaina saa onneks jäädä ylitöihin, se vähän pelastaa tilannetta. Jossain vaiheessa pitää mennä pohjanmaalle käymään ku ehtii, sieltä saa kympillä mustia huppareita jotka kestää lähes päivittäistä käyttöä kolmatta vuotta rikkoontumatta ja siellä on myös maailman paras kirjakauppa. Tikkurilassa on toki joku Pepen 10m2 koppi joka on lattiasta kattoon täynnä kirjoja sekä lehtiä, käytävätki oli niin kapeet ettei kunnon läski mahdu siellä meneen edes poikittain. Myyjäkään ei sanonut yhtään sanaa, nyökkäs vain tervehdyksen ja jatkoi kellon tuijottamista. Se pääsee lähelle mutta ei ihan voita pohjalaista.

tsiisus kuntit, on aika niksipirkan:

Jos napakettusi nypyttää alituiseen töiden takia, yksi melko toimiva konsti on tehdä töitä pois kuleksimasta.

Ja sä kerrot tämän nyt vasta! En mä enää tänää jaksa tehdä tämän viikon töitä. Ja huomenna pitäis paltsusas esitellä asiat. Aikanen herätys vissii tulos

Mistä kuulkaa tämmönen väsymys kumpuaa? Vois nukahtaa vaikka seisaalleen, mutta ei viitti. Tai no ettehän te tiedä muusta ku AIRBAGeista ja napaketuista.

Mistä kuulkaa tämmönen väsymys kumpuaa? Vois nukahtaa vaikka seisaalleen, mutta ei viitti. Tai no ettehän te tiedä muusta ku AIRBAGeista ja napaketuista.

Samaa miettiny. Tätä väsymyksen määrää. Kaikenlaista pitäis saada aikaan, mutta aina vaan väsyttäis.

Tiedetään,tiedetään. Olen nukkunut seisaaltaan.

Samaa miettiny. Tätä väsymyksen määrää. Kaikenlaista pitäis saada aikaan, mutta aina vaan väsyttäis.

Sä oot kyllä varmaan joku kauan kadoksissa ollut sisko, kun menee ajatukset, vitutukset ja väsymykset synkassa.

Tiedetään,tiedetään. Olen nukkunut seisaaltaan.

Entä silmät auki?

Teillä on tytöt burnout ja masennus :(

Höhö, tällä työmäärällä burnout olis jo vähän noloa.

Ei minusta ole laiskiaiseksi. Maleksintani oli hyvin nopea tempoista. Täytyy harjoitella joku aurinkoinen päivä aidossa puussa maleksintaa.

Ei minusta ole laiskiaiseksi. Maleksintani oli hyvin nopea tempoista. Täytyy harjoitella joku aurinkoinen päivä aidossa puussa maleksintaa.

Kokeilemisen arvoinen juttu.

Kunhan vitsailin. Ottaa taas päähän siihen malliin että taitaa olla parempi kadota täältä kuitenkin ja ehkä jostain muualtakin. Jääpähän enemmän aikaakin.

Mua on väitetty laiskaks ja veteläks töissä kuulin että asiakas sanonut jollekin, ehkä joku asiakas on vaa nähnyt mut vaan väärän aikaan. Voin kyllä myöntää että kaikkensa sitä yrittää nii välillä näyttää siltä että lorvis varsinki jos on nukkunut huonosti tai muuten paska päivä.

Ttu näitä päiviä! Tulin töistä vähä ennen viittä, söin ja katoin jääkiekkoa. Nukahdin ja heräsin äsken. Vittu! Koko päivä taas ihan hukkaan.

Back
Ylös Bottom