Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon ajatellut vähän nuorentaa imakoani. Siihen liittyy tipunkeltanen Honda ja puuhelmet. Kuinka seksikäs juttu se onkaan.. Teen itsestäni semmosen nuorekkaan ja seksikkään mutta turvallisen esikuvan ja ikonin. prändin.

- - - Updated - - -

Sen jälkeen --> seksi sujuu, sportti sujuu, rahaa tulee

Onkohan hän ulosteellä? Vai työn ikeessä? Sisätyön.

Mites kuntit, maistuisko ulostee? Entäs konekirjoittaminen hyvillä taidoilla? Mites pukamajenkka? Entäpä jos tulisikin ilmaa pakotettuna paineella poistoaukosta niin, että paukahtais. Hajuhaittaa siitä tulis. Naamakarvoitus on uhattuna, kiitos Kaari Utrion. Voi viteo poijjat ja tyttäret kun tekis mieli kanatortillaa.

- - - Updated - - -

Huh..

Nyt jos sais toivoa niin toivoisin kaivollisen kossua lisäksi oikein kunnon pippuripihviä ja jotkut härskit valkosipuliperunat siihen kylkeen.

Niinpä! Ensin vähän suuhupantavaa ja jälkkäriksi silmänruokaa!

- - - Updated - - -

Ja oikein perkeleen kylmä olut.

- - - Updated - - -

Semmonen että kulinaristi nyrpistelee: "liian kylmää, aromit ei irtoa". Haistakoon paskan.

Tuona kevätpäivänä satoi lunta
Mennyttä oli nuoruuden viattomuus
Aivan kuin kaikki olisi vain unta
Ihan kuin suuri mahdottomuus

Riensin minä luoksein armaan
Läpi kadun tumman, harmaan
Vaan jättänyt hän oli mut taakseen
Koskaan en enää vetänyt viikseen

Sanzen ryntäät ain' puhuttaa
Niitä kyttäät, vaik' et myöntäiskään!
Ketju tää on kuin illuusio,
Se on toista kuin diffuusio!

On todella kovilla, minun napakettullani taitaa olla epilepsia, kun se sätkii ja sen aukosta vuotaa jotain vaahtoa. Huh hellettä.

Minua on yritetty kusettaa eilen, työssä jumalauta. Onneksi MINÄ päätän rahoista. Minulle ei vittuilla, olé!

mää tiän mää tiän! Saako vastata?

- - - Updated - - -

Dj Rebel - Black Pearl "He's a Pirate".

Tai en tiä NRJ:stä, mut tollanen ainakin maailmalla raadioista soinut.

- - - Updated - - -

Vastasin muuten sit tähän, olin vaan päivän jäljessä. Tai internet oli päivän jäljessä, en minä.
Hei kuntit, kuntit hei. Mikä se on se biisi jota radiossa soitetaan(ainakin NRJ:llä), johon on varastettu se Zimmerin Pirates of the Caribbean-teema.

Tietäjälle luvassa joku yllätyspalkinto.

- - - Updated - - -

Susupalat ja kahvi muuten sopii kivasti yhteen! Eikä painokaan tipu enään vahingossa, kun näitä nauttii.

Nyt on aika, ei kanatortun, vaan tuorejuustolla täytetyn kanan breastin ja salaatin. Hetelmäinen salaatti ja päälle SKRUTONKEJA. Jälkiruoaksi arjalan piirakka yhdellä kertaa suuhun tungettuna ja liian kuumaa kahvia perään. Kamala sotku siittä.

- - - Updated - - -

Tää on tää ikäkausi että tekee hirveesti mieli tunkee suuhun tavaraa.

- - - Updated - - -

siinä 30 - 32 vee, tytöillä usein jo vähän aiemmin

- - - Updated - - -

Ja tekee mieli maksaa myös ulosottovirastosta tullut maksukehoitus ülinopeussakon unohtuksesta.

Back
Ylös Bottom