Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osaapa olla tylsää.

- - - Updated - - -

Kitarastakin täytyy pitää taukoa, koska ranteet kipeytyy ja päivän treenit on tehty.

- - - Updated - - -

En voi mennä käyttämään edes ilmaista elokuvalippuani, koska tänään ei ole näytöksiä.

- - - Updated - - -

Baareilussa taasen ei menetä kuin rahat.

- - - Updated - - -

Pelejä tai youtubetusta en ole jaksanut aikoihin kuin lyhyitä pätkiä silloin tällöin.

- - - Updated - - -

Ja muuhun ei oikein olekaan rahaa tai ei kiinnosta tai ei ole tarjolla mahdollisuuksia. Ja nyt loppu tämä floodaus saatana.

Nypyttävää huomenta kustannuspaikalta!

Dints-di-dints, dints-dints-dints-di-dints. Tissit. Konekirjoitustaidot. Viikonloppuna on muuten Vantaalla kiinalaisten konekirjoitustaitojen Fun Clubin kevätkokous, laivasimulaattorissa tietenkin!

Huomenta.

Tänään meinasi mennä pitkäksi, koska kun en heti noussut sängystä, niin nukahdin suorilta uudelleen. 8min kerkesin nähdä unta, ennen kuin tajusin nukahtaneeni.

Huomenta. Eilen joku halus kolhia Teuvoa liikenteessä. Kaikkensa yritti, mutta Teuvo ehti alta pois (liikenneympyrässä). Mää huusin pää punasena sille keski-ikäselle naishenkilölle valkosee farkku Mondeoonsa, että "Älä ny jumalauta apina tule sieltä saatana", mutta eihän se mua kuullu.

^Ja mää luulin että Veijo yrittää ajaa vain mun päälle, mutta että noinkin päin.

Ei ole kiva tunne tuo.

Oli tapahtua siis ns. kyljestä-sisään-ratkaisu! Ei se tainnu tietää, että olet enempi semmosta rajusti-takaapäin-tyyppistä mallia! åhåhåh, vitsi oli omakeksimä!

- - - Updated - - -

Jumalauta, joku on tuonu kahvihuoneeseen erittäin herKULLIsiä hetelmätoffeita!

Oli tapahtua siis ns. kyljestä-sisään-ratkaisu! Ei se tainnu tietää, että olet enempi semmosta rajusti-takaapäin-tyyppistä mallia! åhåhåh, vitsi oli omakeksimä!

Juu tälläistä se yritti ja onneks jäi yritykseks. Sillo ku mulla oli Felix, niin meitä pökättii kerran perään liikennevaloissa. Ei niin kauhee rajusti, mutta sillee, että mun niskat otti vähä itteensä ja Felix joutu menee korjauttaa takapuskurinsa.

On se jotenkin mieltä lämmittävää ku salilla saa ihan uusia tuloksia ja vaakakin näyttää enemmän aamupaino alkanut nousemaan :)

Back
Ylös Bottom