Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenko muistanut mainita, että kasvatan partaa? Aika liikuttavan näköinen yritys, mutta ehkä se siitä.

Lähdetkö tavoittelemaan Paha Perse -lookkia?
1320090939.webp

Sun kaltaista kapitalistista riistäjäsikaa minusta ei saa millään, niin pakko se on sitten alkaa badassiksi.

No ehkä minustakin joku päivä tulee riistäjäsika mikäli pääsen opiskelemaan. Olin niin tyhmä nuorena etten antanut paljon arvoa opinnoille, nyt sitten vituttaa kun vaikka lukio jäi käymättä ja menin sen sijaan kouluun jossa opin miten paljon painetta limukkapullo kestää ennen räjähtämistä. Se ei ole kovin vaikuttava asia työhakemuksessa.

Onhan se niin, että kannattaa opiskella, koska siitä on kuitenkin maksanut joka palkassa.
Joo. Etkä sä oo mikään riistäjä, älä suutu.

Nyt on kyllä niin mielenkiintoinen haku vetämässä että mä haen tonne vaikka joka vuosi kunnes pääsen sisään. Ajoneuvosuunnittelu, siis. Autot on hienoja katsella, ne on mukavia ajaa, niitä on mukava kosketella ja niitä olis helvetin mukava päästä suunnittelemaan ja ehkä nähdä joskus omaa käsialaa oleva ratkaisu valmiissa autossa.

En suutu, koska se on valintakysymys: onko lammas, susi, vai susi lampaan vaatteissa. "Don't hate the player, hate the game."

Mietin toisinaan ulkomailla, että olen valinnut väärin koulutusohjelmani ja kouluni, ja olisi pitänyt erikoistua juurikin noihin ajoneuvojuttuihin: pari brittikaveria opiskelevat Imperial College Londonissa, ja ilmeisesti jotkut sieltä rekrytään formulatiimeihin. Ei ollenkaan huono alasuuntaus suunnitteluhommissa.

Vois kuvitella ettei siellä tartte köyhyydessä elellä jos formuloita suunnittelee. Toki jos teet saatanan kalliin suden ja auto on paska saat todennäköisesti lähteä, mutta jos onnistuu niin raha voipi olla tosiasia.

Minä olen raksalla ollu lyömässä kesäduunissa paneelia seinään.

Oli vielä kortti hyllyllä ja piti seittämäksi aamulla fillarilla sotkea sinne hujunvittuun asti.

Sillon otti pattiin.

Raskaita nämä kiusaus viikot, kun ei oikein täyspitkiä taukojakaan aina viitsi pitää, eikä tehdä niin suurilla painoilla, eikä niin montaa sarjaa. Jääpähän aikaa muuhunkin. Vaikka panelointiin, vaikka ei olekaan paneloitavaa.

Tekis mieli hankkia tuommonen RX-8 Masta, mutta järki huutaa vastaan. Onhan se tietysti hullua ostaa auto jossa saa tankata polttoaineen lisäksi myös öljyt, joka ei välttämättä lähde käyntiin lämpimänä tai kylmänä, jonka koko kone tulee räjähtämään aina 90000-120000km välein ja jonka ylläpitoon menee kaikki rahat.

Laik-nevö-bifoo. Sama homma. Sade keskeytti hyvät ulkoilmapanelointisessiot. Nyt taidan riipasta yhen santun pelin lomassa! Vaikka mielipahaa siellä taitaa olla tarjolla.

Back
Ylös Bottom