Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vokotti kuvaan kun Irma kävelee Halpa-Halliin.
Minä haluaisin nähdä irtakin ja eventan rakastelevan kiihkeästi.
Tuohan on täysin mahdollista. Vielä tosin arvotaan keitä miehiä me rakastellaan kiihkeästi.
Tuohan on täysin mahdollista. Vielä tosin arvotaan keitä miehiä me rakastellaan kiihkeästi.
Ehdotan yhdeksi JudoHemmo_85 -nimimerkkiä!
Käy. Saat niitä pyöreitä metallilätkiä kourallisen jota köyhät kutsuu rahaks.No minä kyllä tarttisin ne rahat...
Käy. Saat niitä pyöreitä metallilätkiä kourallisen jota köyhät kutsuu rahaks.
No kolikoillahan se pajatsokin toimii.Eli ns. stripparin tippi. He osaavat arvostaa, jos laittaa nyrkillisen kolikoita kalsareihin, kaveri kerto.
Käy. Saat niitä pyöreitä metallilätkiä kourallisen jota köyhät kutsuu rahaks.
Tässä kohtaa ajattelisi, että olisi ilmoittautujia jonoksi asti, kun on tämmöset valioyksilöt kyseessä.
Minä voin ottaa puolet niistä ja toisen pään Eventasta
Mullapa on kämpässä perkele tiskikone!! Tämä siis kaikille opiskelijoille, jotka joutuu hinkkaamaan shakerinsa harjalla puhtaaksi. Yliluksusta, kuten kauluspaidat!
Menin tänään oikein kunnon miinaan. Heitin pesukoneen letkut väärinpäin eli poisto- ja tuloletkut ristiin, kun sattuivat sopimaan niin komeasti ja uus konekkin (itselle) vielä. Ihmekkään, kun ei oikein toiminut.
Joo, opiskelen insinööriksi.