Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs maistuu kylmä Pepsi Max pitkästä aikaa hyvälle. :kuola:

Pfft. Täällä taas on avauduttu työnteosta, mutta meikällä vapaa-aika häiritsi työntekoa, kun jouduin lähtemään töistä, vaikka olisi ollut kaikenlaista touhua. Eikä lähtöni syypäällä ollut edes huono omatunto.

Huomenta.
Mun pitää istua reilun 3 tunnin päästä lentokoneessa. Pelkään lentämistä ihan saatanasti.
Oon lievästi sanottuna paniikissa.

Huomenta.

Harmi tuo lentopelko, koska lentäminen on oikein jees, ja pidän siitä. Olen viimeiset pari vuotta lentänyt sen 2-8krt/kk, ja en ole vielä kyllästynyt.

Kyllä se Kride sit kun ne pahat tripit tulee, alkaa suakin jännittää mitä sieltä on tulossa. Positiivinen mieliala tai semmoisen luominen on kyllä hyvä noissa hommissa.

Tässä on positiivinen mieliala nyt kaukana. Yleensä helpotan tilannetta juomalla tukevan humalan.
Mutta nyt ei oikein voi kun lento on sen verran lyhyt (mikä on toki hyvä) että en ehtisi selviämään ennen perille pääsyä ja en voi olla humalassa enää siinä kohtaa.

Tässä on positiivinen mieliala nyt kaukana. Yleensä helpotan tilannetta juomalla tukevan humalan.
Mutta nyt ei oikein voi kun lento on sen verran lyhyt (mikä on toki hyvä) että en ehtisi selviämään ennen perille pääsyä ja en voi olla humalassa enää siinä kohtaa.
Kerros sedälle mitä sä pelkäät lentämisessä? JA sitten yritä avata järjellä tilannetta, Kuitenkin on isompi todennäköisyys jäädä kentän parkkiksella auton alle kuin siihen että koneelle tapahtuisi jotain-

Kyllä se Kride sit kun ne pahat tripit tulee, alkaa suakin jännittää mitä sieltä on tulossa. Positiivinen mieliala tai semmoisen luominen on kyllä hyvä noissa hommissa.

Haha, voi olla. Tosin jännitys ei ole huonokaan juttu, vaan ihan hyvää vaihtelua, ja ei toki kaikki lennot mene kuin ruusuilla tanssiessa. Kaveri, joka opiskelee aerospace engineeringiä, sanoi myös, että tieto lisää tuskaa.

Kerros sedälle mitä sä pelkäät lentämisessä? JA sitten yritä avata järjellä tilannetta, Kuitenkin on isompi todennäköisyys jäädä kentän parkkiksella auton alle kuin siihen että koneelle tapahtuisi jotain-

Siis sitähän mä pelkään, että se tipahtaa sieltä alas tms. Tiedän kyllä todennäköisyyden asialle. Kai siinä on se, että jos mä jään auton alle niin mä saatan selvitä hengissä , jos se lentokone tipahtaa niin ei oo mahdollisuuksia. Siinä olis myös "kivasti" aikaa tajuta asia.
Mua on myös yritetty lohduttaa sillä, että "jos niin käy niin ethän sä sille minkään voi". Se on varmaan just myös yksi lisää paniikkia aiheuttava asia, että ei oo mitään kontrollia tilanteeseen.
Lisäksi on myös se pelko itse, tai siis kun mä tiedän, että vaikka kuinka ahdistaisi ja olisi paniikissa siellä koneessa niin mä en pääse sieltä pois.

Ai vizit kun pääsiskin johonkin lentokonereissuun. Ulko-Suomeen. Hienosti se menee ennika!

On muuten asiasta viidenteen todella kivaa semmonen asia, että piti taas keskiviikkona etureisipeijaisissa vähän keulia, niin eilinen ja varsinkin tämä päivä mennään näköjään melko tyylikästä pingviinikävelyä. Mikä meihin fiksuihin ULTRAMASSIIVISIIN ihmisiin menee, kun pitää tollalailla rempoa? Lentokoneeseen pääsis melko helpolla, kun Helsinki Airportilla pääsee hissillä KAKKOSSEEEEEEENNNNNNMMMMHHH!!!

Naurettavaa, miten erilaista asunnon etsiminen on kun etsii etelän ulkopuolelta :lol2:

Valaise vähän lisää meille joilla ej ole mitään kokemuksia pk-asunnon hommaamisesta.

Menin kuulkaas eilen klo 21:10 unille ja posottelin klo 07:30 saakka sikeästi!

Back
Ylös Bottom