Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jos sä olisit niin ihana.

mm_suklaakeksit.webp

mehu_etu310812PP_tr.webp

Luulin notta oot ihan itseäsi viihdyttääksesi kattellu.

en mä oikeen innostu minipossuista, mut ainoo keino millä toi 2-v rauhottuu niin ettei kilju mun korvaan(en loppupeleissä tiedä kuinka paljon tuo lääketokkurassa oleva muksu noita videoita todellisuudessa kattoo, vai katsonko yksin). Tätä menoa mä omistan kohta tommosen possun.

Epäilen, taitaa suosia uretaanipohjasia lakkoja tuo Juha.

Edittiä. Jaa sen saa ite päättää, "mittatilauksenahan" noista suurin osa tehdään.

Mä tein ennen RAHASTA venehommia. Siellä mun mielestä paras lakka oli kiinanpuu- ja pellavaöljypohjainen muunnetulla fenolihartsilla vahvistettu kirkas lakka. Tuli kuule ihan flyykelipintaa!

Ei ei sentään, tulihan sitä kaikenlaista panelointia touhuttua mutta ei sinne sentään.

- - - Updated - - -

Olin opiskelija ja tarvitsin rahaa.

Yhh, tämän vuotiset pääsykoekirjat himoitsemaani koulutukseen 151,90€ pakettitarjouksena. Pitäskö tässä suhtautua tämän kohdalla sijoituksena tulevaisuuteen, vai heittäiskö nekin rahat suoraan roskikseen? Tä? Hä?

Yhh, tämän vuotiset pääsykoekirjat himoitsemaani koulutukseen 151,90€ pakettitarjouksena. Pitäskö tässä suhtautua tämän kohdalla sijoituksena tulevaisuuteen, vai heittäiskö nekin rahat suoraan roskikseen? Tä? Hä?

Eijjumalauta semmoista työtä ei ole olemassakaan mihin kannattaisi tuommoista summaa laittaa! Sehän on yheksän sataa markkaa!!

- - - Updated - - -

omavene8.webp

kattokaas kuntit ku kansi kiiltää

No pikkasen on tommosta selluliittiä mutta pohjalakkoja pohjalakkoja ja listatkin voi laittaa sitten vähän myöhemmin.

Eiiii siellä ole paneloitu, olin nimittäin NAIMISISSA kun tuolla puksuttelin.

Back
Ylös Bottom