Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näitä tämmösiä pienempiä ongelmia länsimaalaisen pullamössönpehmoisessa elämässä. En eilen muistanut hakea uutta kisapukua postista, joten jouduin hakemaan sen nyt matkalla treeneihin. Raahaan siis mukana kahta pukua, koska en viittinyt ottaa sitä riskiä että uusi puku onkin väärää kokoa ja joutuisin painimaan alusvaatteisillani.

Ketäs sitten äänestät?

Taidan päätyä Rommeliin. Hänen peniksensä kuitenkin on jo kahdesti, tai nyt kolmesti, ollut keskustelunaiheena yhdellä tämän maan suurimmista keskustelufoorumeista. Lisäksi hän käy vapaaehtoisesti sellaisissa eksoottisissa paikoissa kuten Korso ja Kerava.

Kartioterä upposi kuin no jätetään sanomatta.

Käsittääkseni kyseessä on jonkun sortin panomiesäänestys.

Äänestän sekä eventaa että kairaa. Eventalle heruu varmasti lähetettyään kuvan tisseistään ja kaira paneskelee tänäänkin naisia mattoon ja matolla.

Eventalle heruu varmasti lähetettyään kuvan tisseistään ja kaira paneskelee tänäänkin naisia mattoon ja matolla.

Jos pelkästään käsikarvojen näkeminen voi aiheuttaa tahattomia oksennusrefleksejä ja naurukohtauksia, niin en uskalla edes ajatella mitä tapahtuisi tissien, tai kuten itse kutsun niitä kahdeksi tyhjentyneeksi kivespussiksi jotka on ripustettu rintaani, paljastelusta.
Näin ollen Kaira taitaa viedä toisen sijan, hän kuitenki kaataa tänään enemmän naisia kuin pakkisrunk..urhot yhteensä.

Täs on kuntit tämä ketjun työmiesten tunnusbiisi.

[video=youtube_share;YcgCMv68YwE]http://youtu.be/YcgCMv68YwE[/video]

^Ihan ok ralli. Jos sääennuste osuu niin ajattelin lauantaina pitää henk koht arkipyhän kahden mukin merkeissä.

Kyllä on kurjaa taas elämä. Menin lukittee verkkopankki-tunnukset. Sehän tarkottaa sitä, että joutuu lähtee pankkii itkee. :itku: On se ku pitää joka kuukausi keksiä uus salasana ja kuka niitä enää muistaa ku laskuja pitäis maksaa?

Ei voi olla Johny koska hänellä on naapurin kaima vaimikäsenytolikaan jonka ikeessä hän taantuu imeväiseksi.

Auts auts auts mutta kun minä pidän saunan paneloinnista.. Ja eiköhän se kuitenkin ole niin että kaikissa meissä asuu pieni Maija Maitoparta, miehekkäällä latinotavalla tottakai!

- - - Updated - - -

Enkä yhtään pelkää laittaa naapurille kampoihin, eräänkin kerran kun olin jyrkästi erimieltä hänen kanssaan, sanoin hyvin painokkaasti että ehkä.

Auts auts auts mutta kun minä pidän saunan paneloinnista.. Ja eiköhän se kuitenkin ole niin että kaikissa meissä asuu pieni Maija Maitoparta, miehekkäällä latinotavalla tottakai!

Ai nyt sitä aletaan oikein alleviivaamaan. Taisin osua arkaan paikkaan ja herättää karhun luolastaan.

Koita saatko italialaisenkin heräämään.

E: Muistelisin, että täällä jotkut syövät jotain soijaan liittyvä mikä räjäyttää lihakset kasvuun. Toimiiko tämä soijavanukas vastaavasti?

Back
Ylös Bottom