Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen syöpä

No siltä toi sun avattar näyttääki.

Niin, neistyyt. Neitsyys tai poikuus, hihi, ommenny aikapäiviä sitten.

Olitpas tylsä. Anna naisille mahdollisuus!

- - - Updated - - -

Kukahan on ketjun kovin Mies?

Ollaankos tätä aprikoitu jo aiemminkin?

Minä äänestä Johnnyä. Perustelut: Hän paneloi koko nousevan viikonlopun ja uskoisin, että siistinä Miehenä hän myös siivoaa jälkensä. Uskoisin hänen vielä kykenevän iltapuhteina suorittamaan konekirjoituskoneen huollon esimerkiksi vastapaneloidussa saunassa. Omin reenatuin käsin.

Minä veikkaan että noin 1 - 2 kk riittää neitysyeksi puhkeamiseen pl avioliitot.

Linnun paskaa pultussa, ulkopuolella. Ja mopetin takakatteella. Oikein saatananmoinen läjä.

Mutta keskinäisen kehumisen kerhossa älkäämme unohtako futermukerin juovuksissa irrottamia kantoja! Se se on kovaa hommaa jos joku! Itsehän vaihdoin vain starttimoottorin releen itse.

- - - Updated - - -

Mutta kyllä Vokotiltakin löytyy aika kova: uimahallissa ylvästä astelua peeniksen hakatessa vuoroin oikean vuoroin vasemman reiden mustaksi, siivooja NAISen roiskutellessa vettä lattialle.

Mutta meinaakos kuntit siivota? illalla?

Minä neuvottelin tänään saunan paneloinnista kiinteistön omistajan edustajan kanssa. Sanoin tekeväni homman viraabelinä. Se vittuili ja sanoi että sillä nimelläkös sitä nykyään kutsutaan!? Mihin on viattomuus ja pyyteetön saunan panelointihalukkuus maailmasta kadonnut, mihin?

Ei kai vaan ole japanialaisessa jotain syttyvikaa ja etsit tekosyitä ettei tarvitse lähteä masentumaan sen alikuutioisen sussun kanssa tasalämpöiseen autotalliin?

nimim italolla onneen

- - - Updated - - -

ilotalolla onneen

- - - Updated - - -

mulla meni työhalut

Ei suinkaan. Itse omin käsin vaihtamani sytytystulpat antavat ILOISESTI kipinää ja käynnistymisongelmia ei ole havaittavissa kuin kuljettajassa.

- - - Updated - - -

Mullakin meni työ- ja muut halut siinämäärin, että mä lähen ny kotio. Mories.

Back
Ylös Bottom