Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai spärggele vai itse vaihtetut kynttilät niinku me omakätiset starttireleen vaihtajat on totuttu sanomaan.. Mulla on kans sen verran haluttomuutta että poistun toimistorakennuksessa noin kymmenen minuutin kuluttua.

- - - Updated - - -

Emmä. Pitäis käydä harjoittelemassa juoksua.

vasen oikee vasen oikee vasen oikee vasen oikee jos meinaa sakata niin sylkäset purukumin pois suusta niin motoriset ominaisuudet ei joutu liian koville vasen oikee vasen oikee

tuolla konstilla mä olen saanut homman rullaamaan, viim eilen 6,5 kilomeetteriä

Mä juoksin viimeviikolla 2*6. Tänään ajattelin koittaa kasia. Puolentoista viikonpäästä pitäis juosta kilpaa quartermarathon. Olen harjoitellut jo 20km! Viime vuonna harjoittelin 7km. Ei mennyt quartteri kovin vahvasti.

- - - Updated - - -

Kauden päätähtäin on taas waasa marathon syyskuisessa rantakaupungissa. Nykyään Myös MÖYKKYSEKSI kaupungiksi muuttuneena.

Mä olen kerran kiukuspäissäni juossut omaehtoisen halfmarathonin. Se oli semmosta ressinpoistoa, oli jotenkin tuhnuinen olo, olin opiskelija ja tarvitsin rahaa. Tänä keväänä mä olen juossut yhden pitemmän lenkin ja se oli seittemäntoista kilometriä. Yleensä alle kymmenen kilometriä ettei mm ojentajat kuihdu ihan olemattomiin. nimim VilssonKirva

- - - Updated - - -

En oo ikinä juossut MARATHONIA.

Emmäkää. Quartterin mä varmaan vaasaski juoksen. Se on vaan syksy siitä parempi, että jos kesän aikaan tulis etes kerran kuukaudes harjoiteltua niin sielä se kulkee paljo mukavammin NAISperseiden katselun lomassa se itse juoksu. Kevään juoksut on niin tihkeitä, ku ei talvella huvita harjotella ulkoliikuntaa.

- - - Updated - - -

Syksyllä saa jopa ohitella porukkaa, keväällä todellakaan ei. höhö

- - - Updated - - -

Vieläkin harmittaa, kun viime keväänä kolme hyvää NAISpersettä ohitti mutta eikä kunto riittäny seurata heitä. pahus!

Mikähän aamu mä herään siihen tunteeseen, että nyt lähden käymään monacossa kahvilla? Kerran kuuntelin yhden mopomiehen tarinaa, kun hän oli herännyt kyseiseen tunteeseen. Kuulosti hienolta!

Kukahan on ketjun kovin Mies?

Ollaankos tätä aprikoitu jo aiemminkin?

Minä äänestä Johnnyä. Perustelut: Hän paneloi koko nousevan viikonlopun ja uskoisin, että siistinä Miehenä hän myös siivoaa jälkensä. Uskoisin hänen vielä kykenevän iltapuhteina suorittamaan konekirjoituskoneen huollon esimerkiksi vastapaneloidussa saunassa. Omin reenatuin käsin.

Ei voi olla Johny koska hänellä on naapurin kaima vaimikäsenytolikaan jonka ikeessä hän taantuu imeväiseksi.

Ketäs sitten äänestät? Siikkeriä? Tuota biistin kesyttäjää.

Siikkeri on kovin, sillä on viattomien eläimien huvikseenmurhaamisase jolla se huvikseen murhaa viattomia eläimiä, vain kuten ihminen voi.

Pitääpä nyt ihan varmuudeksi selventää että liittyy metsästysthrediin :D

Jätkät. Siellä kun tekin toimistoissanne istutte pitkää päivää ja neljän jälkeen toimistokerros on muuten tyhjä, mutta siivoojat tulee paikalle hääräämään.. ja siinä kun ne teiän jaloissa luuttuaa ja kaikkea niin tuleeko teille koskaan mieleen.. ..mitään?

Ketäs sitten äänestät? Siikkeriä? Tuota biistin kesyttäjää.
Hetkinen. Eventalla on voimakkaampi parrankasvu kuin minulla, joten en ole käytettävissä tähän tehtävään.
Siikkeri on kovin, sillä on viattomien eläimien huvikseenmurhaamisase jolla se huvikseen murhaa viattomia eläimiä, vain kuten ihminen voi.

Pitääpä nyt ihan varmuudeksi selventää että liittyy metsästysthrediin :D
Voisiko sitä enää paremmin sanoa.

Back
Ylös Bottom