Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas, se olis sitte niinq tulehduskipulääkekuuri (ei onneks V-PENishommiks mee), hierontaa (panelointia) ja fyssaria seuraavat viikot. Qsi. Eli ei muutaku jalat vielä paskaks samaan konkurssiin!

Onkohan meidän toimiston siivoojalla joku erikoisaine veeseepytyn käsittelyyn? Nimittäin, AINA kun käyn työajalla kakalla, lähestulkoon koko torttu takertuu sinne pöntön seinämiin. Epäilen että NAISsiivooja jota nimitän tässä Petri Varikseksi , saa provikat jokaisesta pestystä kakkatahrasta. Se on keksinyt tavan RIKASTUA ilman että tarvitsee etsiä rahaa maasta!

- - - Updated - - -

Lisäksi ihmettelen että MIKSI minulla on töitä ja saan niinkin hyvää PALKKAA?

- - - Updated - - -

sen aineen nimi on varmaan ShitBrake 2000

Mulla on nyt panelit valittuna launtaina tapahtuvaan saunan panelointiin! Laitetaan oksatonta leppäpanelia, minulle kuulemma korvataan tämä saunan panelointi! Mikähän se palkinto on khihihihii

- - - Updated - - -

Olet selvästi Sepin tuotos!

Sepi kaivaa normitallaajasta jalokiven esiin. Ikäänkuin puristaa timantin siitä.

Mistäs nyt tuulee? :D ...Kiitos!

-----

Oonkoha mä voinu yskiä mun toisen lonkan paskaks? Ei pysty ees koko painoo tällä hetkellä siirtää vasemmalle jalalle... Mur.

Ilmatieteenlaitos sanoo että pohjoistuulta olisi, joten vastaan pohjoistuulta. :D Voitinko mitään??
...Olkaa hyvä :)

Yskiä lonkan paskaksi? Mää alan laskemaan risteilyn ja lonkan kivun yhteen.. Siellä laivalla on jotain bumbum... ;)

TANSSEJA vedetty ympärihumalassa laivan diskossa?

E: Joskus voisi lukea eteenkinpäin ennenkuin kommentoi, muutama muukin oli jo tarttunu tuohon :D

Ei muuta kuin compile ja ignore errors vivut kaapista esiin.

Käyttäjän vika jos ei toimi.

paina eskiä niinku et ikänä

- - - Updated - - -

ps mä täytän tulostimen värikasetteja rahasta, itse. väärällä aineella mutta halvalla.

Minä etsin äsken netistä urheiluhierojista tietoa, saan siitä palkkaa myöskin. Hmm, erityisesti tuo tantrahieronta piste fi vaikuttaa juuri siltä mitä tarvitsen!

On muuten kuntit ULTRAMASSIIVINEN väsymys.

Eilinen snookerin katseleminen aina klo 22:40 saakka kostautuu. Ja ankaralla kädellä.

On muuten kuntit ULTRAMASSIIVINEN väsymys.

Eilinen snookerin katseleminen aina klo 22:40 saakka kostautuu. Ja ankaralla kädellä.

Juu, mutta minäpä en kattonu loppuun kun TIESIN mm. lopputuloksen. Lähdin maate ku Selby johti 13-12.

Mutta.

Nyt tuntuu, että väsymyksen lisäksi Olawi-tulehdus on levinnyt aivokuoreen asti, kun nyt ei kiinnosta mikään, eikä MUO edes haittaa se. Ainoastaan kiinnostaa ehkäpä liioitellun voimakkaasti takasämpylän karvoitus ja sen arvoitus, nahkalompsa, molskottimet, panelointi ja siivoaminen, KORPO ja kirjoittaminen käsin tai koneellisesti avustettuna.

Tuli voitonriemun tunne, sillä jälkeläisiä minulla on ainakin kaksi. Epäneitseellisesti siinneet käsittääkseni. Varmuudella en voi sanoa.

- - - Updated - - -

ps. kaveri kysyi että kauanko pitää olla ilman seksiä että voi nimittää itseään taas neitsyeksi?

Veikkaisin, että sama aika joka kului siitä eroonpääsemiseenkin? Eli keskimäärin 15-30v.

En usko!

- - - Updated - - -

Morsiammesi on puhunut willhelmin makkarasta. Mitäs se tarkoittaa?

Back
Ylös Bottom