Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ps olen italialaisella koneella töissä
Mites italian koneet muuten?
ducati-streetfighter-sexy-girl-3.webp

Aika kovaa on "yskitty" et lonkkaki on menny rikki:D

"yskiä" on uus termi mulle:)

6ef840cbdc5620b01158b34790393-orig.webp

Myös täällä lanseerattu termi "paneloida" oli ihan uusi. "Futher paneloi saunaa ja makkaria koko viikonlopun"

^Mites seekkeri, tuliko siivottua viikonloppuna?

Mites italian koneet muuten?

Onpas pikkiriikkinen nainen ku mopeti näyttää noin massiiviselta hänen takana.

- - - Updated - - -

Mä olen polkupyörällä työmaalla. Kuten aina. Lähes aina.

- - - Updated - - -

Olenhan reipas ja nikotiinivapaa retinapoikamies.

- - - Updated - - -

Keskioluttakin, vain terveydeksi.

Mistäs nyt tuulee? :D ...Kiitos!

-----

Oonkoha mä voinu yskiä mun toisen lonkan paskaks? Ei pysty ees koko painoo tällä hetkellä siirtää vasemmalle jalalle... Mur.
Yski jatkossa makuultas :D Miten edes voi yskiä lonkan hajalle.

Väsyttää. Kahviakin haluan, ei kyllä tee mieli. Nälkä. Mitä muuta vois vielä keksiä. Kesälomaankin vielä kuukausi :rolleyes:

Mun työkone (ei selvästikään italialainen) ei usein näytä siikkerin kuvia. Niissä täytyy olla jotain tuhmuuksia. Mutta italialainen on käynnistynyt hienosti sen jälkeen kun omin treenatuin käsin vaihdoin siihen starttireleen.

Mä taidan tänään taas vähän paneloida, jos jaksan. Tai sitten meen vähän teeskenteleen juoksemista. Mutta kohta menen työterveyslääkäripaistille esittelemään treenattuja käsivarsiani, josko hän osaisi hieroa kivun sinne yhteen paikkaan, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Sanztse on meidän lääkärinä onneks. Hän voi siellä sitten yskiä päin siten, että menee lonkkakin takasin sijoilleen. Olen muuten nähnyt internetissä semmosia FakeDoctor-viteoita. Toivottavasti ei sitten kuitenkaan ole MIES- vaan NAISlääkäri.

- - - Updated - - -

Minä en tullut japanialaisella töihin vielä, kun oli yks tekosyy mitä en nyt muista.

^Mites seekkeri, tuliko siivottua viikonloppuna?
Onpas pikkiriikkinen nainen ku mopeti näyttää noin massiiviselta hänen takana.

Nooh, ehkä vähän.
Pyörät näyttää massiivisilta aina kun kuvaan ängetään nainen, esim 1000RR on oikeasti todella kompaktin kokoinen paketti mutta tässäkin se näyttää jo joltain busalta.
6132d1312459880-women-s1000rr-bmw_s1000rr.webp
Mun työkone (ei selvästikään italialainen) ei usein näytä siikkerin kuvia. Niissä täytyy olla jotain tuhmuuksia. Mutta italialainen on käynnistynyt hienosti sen jälkeen kun omin treenatuin käsin vaihdoin siihen starttireleen.
:thumbs:

Minua ei kiinnosta tippaakaan mikään siepatun pikkutytön ostaminen. Sen sijaan olen yrittänyt löytää sivustoa jolla myytäisiin equadorilaisia au-paireja. Myös venezuelalaiset huomioidaan.

Pyörät näyttää massiivisilta aina kun kuvaan ängetään nainen, esim 1000RR on oikeasti todella kompaktin kokoinen paketti mutta tässäkin se näyttää jo joltain busalta.

Eipä olekkaan ennen tullut katseltua näitä kuvia tuolla silmällä. Mutta melko kääpiöitähän noi osaksi on. hihihihihi

ducati_and_babe_Wallpaper_fee2v.webp

Minua ei kiinnosta tippaakaan mikään siepatun pikkutytön ostaminen. Sen sijaan olen yrittänyt löytää sivustoa jolla myytäisiin equadorilaisia au-paireja. Myös venezuelalaiset huomioidaan.

Tulisivatko he kesäksi paneloimaan kanssasi?

Back
Ylös Bottom