Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt se sitten kävi! Pahinta mitä flunssalla on tarjota, eli hajuaisti lähti. Ei paljoa nappaa elämä enää. Kurjan kohtalo. En sois kellekkään.

Mukavampi kuin ääni lähtee neljäksi päiväksi!

Huomenta.

Aamu alkoi kaunisääninen Emma Salokoski päässä soiden. On sitä huonompiakin biisejä soinut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kumoron.

Nyt minuakin vituttaa. Vittu. Eilen tuli viimestään salilla todettua se mitä tässä on pitkin kevättä ja parina viimeviikkona tullu pelättyä. Method Perkiömäki on toiminut vähän liian hyvin, ja nyt on ilmeisesti molemmat kädet, erityisesti apukäsi jonkinasteisessa tulehdustilassa, kooyyärpeeää - kyynärpään molemmin puolin sattuu vitusti kun yrittää jotain tehdä, vetävää tai työntävää. Jeeeee. Parin viikon hanskoittelutauko ja jalkajumppaa tiedossa. Onko kukkaan onnistuneesti nopeuttanut tulehduskipujen / -tilan eliminointia? Kysyy nimimerkki Biisonihärkä-83.

Kumoron.

Nyt minuakin vituttaa. Vittu. Eilen tuli viimestään salilla todettua se mitä tässä on pitkin kevättä ja parina viimeviikkona tullu pelättyä. Method Perkiömäki on toiminut vähän liian hyvin, ja nyt on ilmeisesti molemmat kädet, erityisesti apukäsi jonkinasteisessa tulehdustilassa, kooyyärpeeää - kyynärpään molemmin puolin sattuu vitusti kun yrittää jotain tehdä, vetävää tai työntävää. Jeeeee. Parin viikon hanskoittelutauko ja jalkajumppaa tiedossa. Onko kukkaan onnistuneesti nopeuttanut tulehduskipujen / -tilan eliminointia? Kysyy nimimerkki Biisonihärkä-83.

Tilanne on enemmän kuin tuttu kaikille Method-Perkiömäki tyyppisen harjoittelun ystäville. Minun konsti on ollut että olen tilapäisesti isontanut treenipainoja ja näin pakottanut tulehtuneen jänteen paranemaan. Jänteelle toimii sama logiikka kuin esimerkiksi stressaantuneelle työntekijälle, mikäli näyttää että kuormaa on vähän liikaa, tulee sitä oleellisesti lisätä ja tilanne ikäänkuin turtuu kivuttomaksi.
Kuorman lisäämisen ohella olen syönyt kuurin arcoxiaa ja valmistellut naapurin saunan panelointia.
Mulla on taas seuraavanlainen onkelma: millä saisin kahdessa viiva kolmessa tunnissa vapun aikaan hankitun valtavan kaljamahan pois? Mielellään ilman hikeä ja toimistoympäristössä? Kokemuksia?

Tuore missi töllössä, eipä kyllä oo mitenkää kummonen. Meidän Santsipantsiki on kauniimpi, ha! Siitäs saitte karjamarkkinat!

(Varmaan moni muukin pakkismimmi menee tuon ohi)

Tuore missi töllössä, eipä kyllä oo mitenkää kummonen. Meidän Santsipantsiki on kauniimpi, ha! Siitäs saitte karjamarkkinat!

(Varmaan moni muukin pakkismimmi menee tuon ohi)

Mistäs nyt tuulee? :D ...Kiitos!

-----

Oonkoha mä voinu yskiä mun toisen lonkan paskaks? Ei pysty ees koko painoo tällä hetkellä siirtää vasemmalle jalalle... Mur.

Mistäs nyt tuulee? :D ...Kiitos!

-----

Oonkoha mä voinu yskiä mun toisen lonkan paskaks? Ei pysty ees koko painoo tällä hetkellä siirtää vasemmalle jalalle... Mur.

Olet siis yskinyt toisen lonkan paskaksi? No ei ole helppoa kenelläkään, minä taas olen saanut liikaa seksiä ja nautin liian hyvää palkkaa.

Back
Ylös Bottom