Daiina
Blondeista blondein
Nyt se sitten kävi! Pahinta mitä flunssalla on tarjota, eli hajuaisti lähti. Ei paljoa nappaa elämä enää. Kurjan kohtalo. En sois kellekkään.
Mukavampi kuin ääni lähtee neljäksi päiväksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt se sitten kävi! Pahinta mitä flunssalla on tarjota, eli hajuaisti lähti. Ei paljoa nappaa elämä enää. Kurjan kohtalo. En sois kellekkään.
Huomenta! Kyllä vitutti ku heräs kushätään 15min ennen herätystä.
Kai yritit hyödyntää viimeisetkin minuutit, vai nousitko suosiolla ylös?
Kävin kusella ja menin takaisin nukkumaan ja vielä torkutinkin kerran.
Kumoron.
Nyt minuakin vituttaa. Vittu. Eilen tuli viimestään salilla todettua se mitä tässä on pitkin kevättä ja parina viimeviikkona tullu pelättyä. Method Perkiömäki on toiminut vähän liian hyvin, ja nyt on ilmeisesti molemmat kädet, erityisesti apukäsi jonkinasteisessa tulehdustilassa, kooyyärpeeää - kyynärpään molemmin puolin sattuu vitusti kun yrittää jotain tehdä, vetävää tai työntävää. Jeeeee. Parin viikon hanskoittelutauko ja jalkajumppaa tiedossa. Onko kukkaan onnistuneesti nopeuttanut tulehduskipujen / -tilan eliminointia? Kysyy nimimerkki Biisonihärkä-83.
Tuore missi töllössä, eipä kyllä oo mitenkää kummonen. Meidän Santsipantsiki on kauniimpi, ha! Siitäs saitte karjamarkkinat!
(Varmaan moni muukin pakkismimmi menee tuon ohi)
Oonkoha mä voinu yskiä mun toisen lonkan paskaks? Ei pysty ees koko painoo tällä hetkellä siirtää vasemmalle jalalle... Mur.

Mistäs nyt tuulee? :D ...Kiitos!
-----
Oonkoha mä voinu yskiä mun toisen lonkan paskaks? Ei pysty ees koko painoo tällä hetkellä siirtää vasemmalle jalalle... Mur.