Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Krapula hommattu. Tuli yhtä kivuttomasti kuin aina.

Olin kylvyssa viinilasin kera. Nyt olen sangylla seurassani viinilasi, pullo seka uusin jakso Eastendersia. En ole viikkokausiin ollut nain rentoutunut.

Maanantaifiilis täälläkin ja niin paskasti nukuttu yö takana! :jahas:

Tänään pitäis olla aika iisi päivä töissä, mutta ei pidä koskaan mennä niin helppoon jekkuun. Jotain karmaisevaa tapahtuu kuitenkin!

Sillon tekee kyllä ison virheen, jos lähtee töihin takki auki vain koska edessä on "helppo" päivä. Mä varaudun joka työaamu kaikista pahimpaan. Siitä johtuen olen joskus yllättynyt jopa positiivisesti. Harvoin toki, mutta joskus.

Sillon tekee kyllä ison virheen, jos lähtee töihin takki auki vain koska edessä on "helppo" päivä. Mä varaudun joka työaamu kaikista pahimpaan. Siitä johtuen olen joskus yllättynyt jopa positiivisesti. Harvoin toki, mutta joskus.

Jep! Olet pitkälti asian ytimessä! Odotan tältä päivältä vähintään yhtä katkennutta kättä, yhtä nyrjähtänyttä nilkkaa, yhtä eksynyttä ja kylmettynyttä reppanaa ja varmuuden vuoksi vielä jotain "kallo halki" -tyyppistä kaatumisvahinkoa.

Miksi et nukkunut hyvin? Minä nukuin! Kuten aina.

Emmää tiiä, ehkä yksin ei osaa nukkua tai oon ylirasittunut liikunnasta. :D

Huh huh perkele, onpas kivaa olla töissä. Mua väsyttää ihan kamalasti. Olisko mitään mahkuja että kelattais nauhaa takasinpäin, vaikka parikymmentä vuotta? Vois tehdä nykytietämyksen valossa parempia päätöksiä koulutuksen ja ennenkaikkea VISAlla maksettujen lottokuponkien suhteen.

Mikä olisi nykytietämyksesi valossa uravalintasi?

Back
Ylös Bottom