Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vihdoinki pääsee jatkaa opinnäytetyötä ku jäin jumii ku ootin yhtä kirjaa kirjastosta, pitää laittaa hihat heiluu sitä enne pitäis siivota :s

En ole nähnyt tänään ensimmäisiäkään tiukkoja NAIStrikooperseitä. Kävin kuitenki salillaki! Ilimiselevästi tänävuonna ihmisillä ei ole rantakuntotavoitteita, koska: ti ei ollu lenkillä ketään, ke ei ollu uimassa ketään, to ei ollu puntilla ketään. Huomenna pelaan varman päälle ja meen kapakkaan kattomaan jääkiekkoa. Uskoisin sielä olevan lössiä.

Minua häiritsi kovasti eräs NAIStrikooperse kiipeillessä tänään. Aiheutti minulle syntisiä ajatuksia, koska oli niin tiukat PERStrikoot.

Se eilinen aamulenkkeilijäNAIStrikooperseaamuauringonpaisteessa oli selvästi liikaa mun tuurille. Olikohan se futermuker joka ennusti että loppuviikko on NAIStrikoopersevapaata aikaa? Hän taisi olla oikeassa. Valitettavasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä oon tainnut nähdä sitten vokotinkin puolesta ihan tarpeeksi NAIStrikooperseitä.

Josta tulikin mieleen (edesmennyt vihreä), että jos vaan keskittyisin yhtä paljon salilla touhuamiseen ku tähän villasukan tekoon niin mä oisin varmaan onnistunu saamaan vähän lihaksia jenkkakahvojen sijaan. Meidän salin n.60v punttimummu on jäätävän hyvässä kunnossa, se vähän korpeaa.

En ole nähnyt tänään ensimmäisiäkään tiukkoja NAIStrikooperseitä.

Minua häiritsi kovasti eräs NAIStrikooperse kiipeillessä tänään.

Minä näin tänään tiukan NAIStrikooperseen ja pari sen kaveria, kun istuin lounaalla ravintolan ikkunapöydässä. Sitten todellisuus iski kuin miljoona volttia, kun huomasin, että ne olivat motoristeja. Parkkipaikalla nimittäin seisoi vierekkäin kaksi yksipyttyistä 50-kuutiosenttistä moposkootteria. Tuli vähän likainen olo.

Back
Ylös Bottom