Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, onneksi kiireellisen miehen elämää on mahdollista helpottaa pikaruoalla! Omalla kohdallani ihmettelen enää sitä, jos kiireestä aiheutuu vain vähän vararavintoa, niin mistä VITUSTA NE LOPUT ON TULLU?

No näin se on ja kiireellisen business-manin jano on nopea sammuttaa runsaalla määrällä keskiolutta. Mutta jos pieni osa johtuu kiireestä niin loput johtuu varmaankin varakkuudesta?

Nyt ollaan niin loogisen ajattelumallin äärellä, että ei ihmekään että naisten logiikka on erikseen. Onneks meillä on kikkelit, sillä on niin mukava leikkiäkin.

Aluksi se paino nousi sen 1-2 kiloo vuodes, mutta nyt on junnannu samoillalukemilla jo vuosikaudet.

SiivoojaNAINEN näki eilen mun kikkelin uimahallin suihkutiloissa. Hän roiskutteli letkusta vettä lattialle, kun kävelitsin hänen ohitse. Ylväästi.

Olismuuten todella YLVÄSTÄ kävellä uimahallissa siivoojaNAISEN ohi siten että kikkeli läpsyttelis vuoroin vasenta, vuoroin oikeaa reittä.

Ja rahatukko pyrstössä, vuoroin oikealle, vuoroin vasemmalle viipottaen.

- - - Updated - - -

Onneksi minulla on nyt enemmän velkaa kuin lukiossa ollessani. Se antaa elämälle suuntaa. Liittyi siihen ajanjaksoon muutakin arveluttavaa, tukkakin oli pitkä kuin huumeenkäyttäjällä.

Mullakin oli häiritsevän pitkä tukka vielä muutama viikko ennen lakkiaisia. Sitten äitini sai minut aivopestyä siihen, että oli hyvä idea leikata tukka pois ennen juhlia. Vieläkin vituttaa vähäsen. Se oli ainoa kerta tietääkseni kun naishenkilö on onnistunut minua huijaamaan. Mutta ei sitä voi etes laskea.

On muuten todella YLVÄSTÄ kävellä ihanmissävaan NAISEN ohi siten että kikkeli läpsyttelee vuoroin vasenta, vuoroin oikeaa reittä. Ja rahatukko pyrstössä, vuoroin oikealle, vuoroin vasemmalle viipottaen.

Se oli ainoa kerta tietääkseni kun naishenkilö on onnistunut minua huijaamaan.

Etkös ollut aviossa NAISEN kanssa? Jos se ei ole huijjausta niin olet päässyt ns.rikkaisiin naimisiin. Onnea.

Jos et ole rikkaissa naimisissa nainen on käsittääkseni onnistunu huijjaamaan sinulta kaiken sen poika(mies)maisen vapauden viipotella vapaana sinne sun tänne.

Etkös ollut aviossa NAISEN kanssa? Jos se ei ole huijjausta niin olet päässyt ns.rikkaisiin naimisiin. Onnea.

En ole missään väittänyt naineeni NAISTA! Jos käytänkin leikkisästi ja Hakkaraisen Teuvoa ärsyttääkseni puolisostani kutsumanimeä vaimo. Noh, kyllä se nainen vielä viimeksi oli kun tarkistin. Tissit ja kaikki.
Mutta kyllä minä tässä olen huijannut jos joku, vai katseleeko joku NAINEN muka vapaaehtoisesti eilisen kaltaisia piereskelyvideoita kesken television katselunsa. Ei tuokaan vapaaehtoisesti katsellut eilen kun laitoin striimit naaman eteen!

- - - Updated - - -

Minulla on pienen pojan pieni pippeli.

Ei kannata julkisesti huudella, voit saada syytteen!

- - - Updated - - -

Mä lähen ny kauppaan ostaan kyrssiä ja sit mun tekee mieli mm. siivota. Ei tässä mitään huijauksen makua ole...

Mullakin oli häiritsevän pitkä tukka vielä muutama viikko ennen lakkiaisia. Sitten äitini sai minut aivopestyä siihen, että oli hyvä idea leikata tukka pois ennen juhlia. Vieläkin vituttaa vähäsen. Se oli ainoa kerta tietääkseni kun naishenkilö on onnistunut minua huijaamaan. Mutta ei sitä voi etes laskea.

Feel ya bro. Minullakin oli häiritsevän pitkä tukka vielä lukiossa. Kirjoituksiin menin ilman tukkaa. Tahtoisin ajatella, että osalla kurssitovereistani meni kirjoitukset penkin alle ihan vaan siitä syystä, että ladyshaverilla ajellun päänahkani kiilto hämmensi heitä liikaa koulun jumppasalissa.

Back
Ylös Bottom