Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna saatte/voitte tehdä tästä ketjusta pancakefestin minun puolestani, joudun ehkä tekemään sen verran töitä, että pääsen taas edelle aikataulusta. Työntekoon tulee suhtautua kuten eturauhasvaivaiseen kuseksimiseen: asiaankuuluvalla kunnioituksella. Eli vituttaa niin perkeleesti kun tipottain tekee, mutta pakko se on jotenkuten selvitytyä.

juntunen_vappu.webp

Flunssa on virallisesti selätetty, sen kunniaksi piti käydä tekemässä tiukkaakin tiukempi olkapäätreeni :puntti:

Helppo se on huudella tuommosen siepparin takaa!

Noni Johny, kirjallisuusaiheista keskustelua!

Oijoi hyvä kun huomautit, olinkin paltsussa ja olisin saattanut möläyttää jotakin hölmöä heti kärkeen. Kirjallisuusaiheeseen, kyllä se vaan tekee eetvarttia kun pääsee selaamaan jotain oikein kunnon kirjaa. Mä tykkään lukea semmosta tuoretta ja tiukempaa tavaraa, toisaalta joskus semmonen claccicempicin painos voi yllättää. Esikoisteos on harvoin se onnistunein, harjoitus tekee mestarin, kirjallisuudessakin. Kyllä siinä sielu ja ruumis lepää kun painaa klyyvarin tuoreen painomusteen tuoksuisen opuksen väliin ja vetää oikein kunnolla sitä kulttuuria kitapurjeeseensa.

- - - Updated - - -

Viimesin lukemani kaunokirjallinen teos taisi olla Kiplingin Valkoisen miehen taakka. Vai oliko se Lehväslaihon Aunus Tulessa..

Mitä kuntit veikkaatte, jatkuuko trikoo-onneni myös kotimatkalla?

Tehokastahan on tosin vielä 27min.

Kai sitä vois lähtee kotio tupruttelemaan. Eiku kaffille ja sitten mahroton olkaapääreeni. Vai meniskö uimaan niinku vokotti? Uimahallissa on kyllä se mukava puoli että siellä saa luvan kanssa paskantaa saunaan. Näin olen antanut itseni ymmärtää.

Onhan sielä siivoojat siivoomista varten.

Naisia miesten reviirillä.

^^^Mä veikkaan että ei voi jatkua loputtomiin. Sitä paitsi. Vokotti näki aamulla trikoot auringossa, futeri päivällä lepaanit rötköttämässä joten nyt on mun vuoro nähdä jotakin kaunista.

Mitä kuntit veikkaatte, jatkuuko trikoo-onneni myös kotimatkalla?

Tehokastahan on tosin vielä 27min.

Eiköhän NAIStrikoo-onnikiintiö tullu loppukuuks täyteen jo aamulla. Ei voi käydä niin hyvä tuuri että mennessä ja tullessa kävis ns. flaksi.

Kai sitä vois lähtee kotio tupruttelemaan. Eiku kaffille ja sitten mahroton olkaapääreeni. Vai meniskö uimaan niinku vokotti? Uimahallissa on kyllä se mukava puoli että siellä saa luvan kanssa paskantaa saunaan. Näin olen antanut itseni ymmärtää.

Ai saunaan, mä oon aina vääntäny sinne pukukaappiin, ku sehän on tavallaan niinku vuokralla ja henkilökohtaista tilaa. Aina saunaan paskantaessa mä oon ottanu jätökset semmoseen pussiin, minkä voi sitten kotona pestä. Ei luonnonvaroja pidä tuhlata sentään.

Toki, kyllähän jos siitä maksaa vuokran niin onhan se kumma jumalauta jos ei sinne kaapin haltija saisi torttua vääntää. Vähän sama asia kuin se että poliiseille, sairaanhoitajille ja muille julkisten alojen työntekijöille voi aivan hyvällä omallatunnolla haistattaa koska tahansa pitkät vitut, maksammehan me myös heidän palkkansa.

- - - Updated - - -

vrt. secretary - kähmiminen

On kyllä melkosen aunarista odotella postista tai Itellasta jotain. Käsittämättömän paska laitos. Viimeks tilasin UK:sta pari juaksuasua, niin tilauksesta 2 vrk meni kun puvut oli maamme pääkaupungissa. Niin. Onhan se ihan ymmärrettävää, että Helstinkistä Hämeenlinnaan kestää 4 vuorokautta tuoda se paketti ja yks päivä vielä päälle että pakettikortti oli postilaatikossa. Trackeri kun ei toiminu enää Itellan järjestelmässä (tietenkään).

Back
Ylös Bottom