Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä veisin Herleville.

E: Auttaa muuten mankissa se pytyn viilaaminen kovasti ;)

Herleviltä kolmen litran superturbo mopoautoon. Koskaan ei olis kiinalaista lasikuitua viety yhtä kovaa.

Joo, ei se välttämättä nelitahdin kans oo niin hyvä idea :D Sain mä sen lopulta meneen yli kuuttakymppiä vuosien tutkimustyön kautta.

EDIT: Sen jälkeen alko tosin ne kinkkien 125cc koneet yleistymään ja eihän niille pärjänny, mutta päätin etten raiskaa orkkista semmoisella.

Mutta kun minä keulin Suzuki PV'llä S-Marketin parkissa ympäri niin hyvänen aika sitä rispektin määrää, etenkin vastakkaisen sukupuolen edustajilta.

Sitä rispektiä ei ollut

Meinaan kuntit käydä tänään juoksemassa. Mitä luulette kohtaanko useita trikoohousuisia naisia samoissa puuhissa? Minä veikkaan etten kohtaa ensimmäistäkään.

Tiesinn, oikeinn.

"Toisen maailmansodan aikana Saksalla oli Göbbelsin johtama tehokas osasto kuvaamassa sotatapahtumia. Historiallinen totuus sai väistyä natsipropagandan tieltä, mutta miten sen kaiut yhä vaikuttavat käsityksiimme sodasta?"

Yle Teema klo 2100.

e: Oho, tasan 6000 viestiä turhanpäiväistä jorinaa.

Oliskohan se kivaa vielä olla mopon kanssa kylillä parkissa ja pelätä niin vitusti ku poliisit ajelee lähellä. Aina ne mulkut poliisit jahtas mopopoikia. Ja sit oli vielä ne mulkut ihmiset jotka tuli yöllä mesoamaan jos rällättiin niiden kotien lähellä. Pitäs antaa nuorten rällätä ja olla sit ite nukkumatta jos se sitä vaatii!

Jos teho laskee alle 20% viritys katsotaan onnistuneeksi.

Niin ja äänen pitää lisääntyä. Muuten ei lasketa vaikka tehot laskiski.

- - - Updated - - -

Pitäs antaa nuorten rällätä ja olla sit ite nukkumatta jos se sitä vaatii!

Passkapuhetta. Yöunia ei missään olosuhteissa suvaita häirittävän. Se on pyhä asia.

Ääni lisääntyi samassa suhteessa kuin polttoaineenkulutus. Polttoaineenkulutuksen lisääntyessä lisääntyi kaasaripalotkin.

"EI VEJÄ!!!
-Tuntematon papiskuski

Mikä muka olisi rauhoittavampaa kuunnella kuin viisitoista 15-16 vuotiasta huutaa, nauraa ja yrittää polttaa kumia 2-tahti mopoilla joissa on tehopakoputki, jonka äänenvaimentimesta on palanut/otettu villat pois? En ite ainakaan keksi äkkiseltään.

Oliskohan se kivaa vielä olla mopon kanssa kylillä parkissa ja pelätä niin vitusti ku poliisit ajelee lähellä. Aina ne mulkut poliisit jahtas mopopoikia. Ja sit oli vielä ne mulkut ihmiset jotka tuli yöllä mesoamaan jos rällättiin niiden kotien lähellä. Pitäs antaa nuorten rällätä ja olla sit ite nukkumatta jos se sitä vaatii!
Mä oon just avautunu naapurin mopopojan yöllisistä attentaateista. Meinasin soittaa numerotiedusteluun ja pyytää yhdistämään James Bandidokselle mutta siinä piilee riski supon yöllisestä rynnäköstä ovien ja ikkunoiden läpi, sekin vaikuttaa unenlaatuun.

Mää ainaki nautin ku menin treenailee jalkapalloa paikalliselle hiekkakentälle ja se muistutti perunapeltoa kun jotkut mopopojat oli käyny testaassa onko niissä mopoissa sitä voimanpaskoo. Melkein voisin taputtaa päähän jos näkisin ketkä on käynyt.

Back
Ylös Bottom