Mopoautot on yleensä dieseleitä, joten tuskin siinä oli kaasutinta.
Viety pumppu Mynämäelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mopoautot on yleensä dieseleitä, joten tuskin siinä oli kaasutinta.
Minä veisin Herleville.
E: Auttaa muuten mankissa se pytyn viilaaminen kovasti ;)
Mutta jos isi maksoi, niin eipä tullut rispektiä.Itsehän olin porvari ja ajelin Derbi Senda DRD:llä. Kulki 90km/h!
Saanko kysyä, että oliko kyseisessä hökötyksessä vihreä tankki? Huono tuntomerkki, ne tuppas oleen aikamoisia kameleontteja noi mopojen tankit mutta kysynpä kuitenkin.Laiskana laitoin PV50:EEn 250RM a-motin, en enää myöhästynyt tapaamisista..
Meinaan kuntit käydä tänään juoksemassa. Mitä luulette kohtaanko useita trikoohousuisia naisia samoissa puuhissa? Minä veikkaan etten kohtaa ensimmäistäkään.
Ei sillä ollut väliä, nopein sai eniten rispektiä.Mutta jos isi maksoi, niin eipä tullut rispektiä.
Aikoinaan kun mopojen pyttyjä viilailtiin, pidettiin epäonnistuneena käsityönnäytteenä sitä ettei tehot laskeneet 20%
Jos teho laskee alle 20% viritys katsotaan onnistuneeksi.
Pitäs antaa nuorten rällätä ja olla sit ite nukkumatta jos se sitä vaatii!
Mä oon just avautunu naapurin mopopojan yöllisistä attentaateista. Meinasin soittaa numerotiedusteluun ja pyytää yhdistämään James Bandidokselle mutta siinä piilee riski supon yöllisestä rynnäköstä ovien ja ikkunoiden läpi, sekin vaikuttaa unenlaatuun.Oliskohan se kivaa vielä olla mopon kanssa kylillä parkissa ja pelätä niin vitusti ku poliisit ajelee lähellä. Aina ne mulkut poliisit jahtas mopopoikia. Ja sit oli vielä ne mulkut ihmiset jotka tuli yöllä mesoamaan jos rällättiin niiden kotien lähellä. Pitäs antaa nuorten rällätä ja olla sit ite nukkumatta jos se sitä vaatii!