Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

OIJOIJOIJOI Prlprlplrlplrplrprrll. Kuvaile niitä tarkemmin jookos. Ei mitään semmosia rieskaleivän näkösiä vaan semmosia ryhteviä kiitos.

- - - Updated - - -

Oliko nännit ja kaikki?

Kyllä verkkokalvoilleni sellaisista jäi jälki! Oli ihan semmosta luomuappelsiinia, ryhdikästä paikallista auringon alla kasvatettua ja sitten oli tämmöisiä vähemmän luomuja mekaanisesti tehotuotettuja lisäainepalloja. Ja sitten oli seksistisesti kevyt harso vain päällä, josta näkyi selvästi läpi kastuneet Aprilian sytytystulpat!

Uuuh fittans vieköön, kyyyllä tuommonen märkä Aprilian sytytystulppa saa veren kiertämään. Kaks pyttyä ja märät tulpat, luonnetta perkele.

. .

nännit

- - - Updated - - -

o o

isot nännit

- - - Updated - - -

O O

Jymylollonännit

C C

mutta mitkäs ihmeen napukat nämä sitten on?

- - - Updated - - -

Minä veikkaan fm:n pukamia epsanjan reissun jälkeen. Se rasvanen eväs ja runsas alkoholi + nikotiinituotteet tekee sille aina temput. Onneks siellä ei myydä neulamuikkuja! Muuten olis kyse tikittävästä aikapommista.

Mulle on jo pienenä opetettu, että ranskattariin ei sekaannuta. Eikä italialaisiin. Oikeestaan mihinkään muuhun en ole saanut kannustusta kuin amerikkalaisiin ja japanialaisiin. Enkä mää minnekkää autokauppaan yksin lähe, siitä ei tulis hevonvittuakaan.

Bensaa imppaavat hämähäkit rikkovat jenkki-Mazdoja

No mutta irma! Just kun ylistit jenkkejä ja japseja niin katsoppas minkälainen uutinen iltalehdestä löytyikään. Karmea yhdistelmä!

Mutta mitä tulee Irman kyyditsemiseen, orhessa on kyllä tällä hetkellä kuuppa pelkääjän paikalla mutta se on virta-avaimella vaihdettavissa takaistuimeen. Mutta enpäs tiiä vaihdanko kun on vähän semmonen oikukas olo. Jos kehaset mm ojentajia rehdin ja aidon oloisesti niin saatan harkita, muuten ajelen vynssit kuupan alla aivan itsekseni. Jos siis saan se ruiskumoottorin käynnistymään.

Ei ole näin hyvin yksikään salireeni kulkenut, kuin tänään kulki. Se on täysin sinun mm. pullottavien ojentajiesi ansiota sillä ihailen niitä niin kovasti. Jos muut tytöt kyykkää niinkuin Ryan Gosling olisi takana katselemassa niin kyllä minä kyykkäsin ojentajasi mielessäni.

Bensaa imppaavat hämähäkit rikkovat jenkki-Mazdoja

No mutta irma! Just kun ylistit jenkkejä ja japseja niin katsoppas minkälainen uutinen iltalehdestä löytyikään. Karmea yhdistelmä!

Kyllä tää mun haaveeni uudesta autosta on tuhoon tuomittu. Tuohan on ihan kamalaa!

Vittumaisia noi vuokra-asuntojen välittäjät, asunto siivottu putipuhtaaksi ja vieläpä kahdesti, kun äiti halusi tulla auttamaan siivouksessa. Pitäisi muka siivota uudestaan, koska lattia on sotkuinen. Daa, enpä minäkään sille mitään voi, että jo muuttaessani asuntoon muovimattolattia oli niin kulahtaneen näköinen. Kyllä kai se 50 vuodessa on jo ehtinyt kulumaan ja saamaan pinttyneitä jälkiä, joita ei siivoamalla saa pois. Onneksi on tallessa kuvia muuttamishetkeltä... :jahas:

Pari tonnia veronpalautuksia! Aika kova sana.

Jätkä on tehnyt osansa Suomen valtion talouden elvyttämiseksi, kun on lainannut Suomelle riskitöntä rahaa!

Selvisin itse 316€ palautuksilla. Odotin mätkyjä, kun en muista kuinka hyvin arvioin omat etuuteni veroihin, mutta meni yllättävän hyvin. Ennätykseni (lähimmäs nollaa pääsemisessä) on muistaakseni 18€ palautuksia.

Back
Ylös Bottom