Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äs aina saa tekstiviestivippiä. Voi fak kuntit, pitäiskö munkii hommata mopo? Eka mopoton kesä pitkää aikaa. Alkoi kaduttaa toi viimesyksyinen kartanon osto. Ja menot jatkuu, pitäis pihavarastoo sun muuta painepesuria ostaa:(
Taidan lähtee kes kustaan nisulle ja pullalle.
Pittäähän sitä jokaisella aikamiespojalla ja poikamiehellä ja miespojalla nyt mopo olla.
Väärinostoksen aiheuttama katumus on yksi lempitunteistani. Melkein samoihin pääsee se tunne, kun etsii internetistä löytyvää tissikuvaa ULTRAMASSIIVISESSA kiimassa ja tuntuu, että vois sukupuolinussia vaikka pöytäroskista, mutta sitten kun on sen hetken viettänyt itsensä kanssa, ja tulee se fiilis, että mitä mä oikein äsken ajattelin, emmä tota roskista mihinkään tartte.
Olenn. Yhtesti. Ja oli todella lähellä etten käyny pk:llaki. Kävelin ihan teranssin ohi ja olin jo kurvaamas sinne mutta kävelinki ohi.
Olenn. Yhtesti. Ja oli todella lähellä etten käyny pk:llaki. Kävelin ihan teranssin ohi ja olin jo kurvaamas sinne mutta kävelinki ohi.
No kyllä mä näkisin että mopotin tulis ennen painepesuria. Sitä paitsi kaikki järkisyyt puhuu mopon oston puolesta. Mitä vittua sillä pihavarastolla tekee jos sinne ei ole mopoa täytteeksi ja painepesuria voi aina lainata naapurilta ja palauttaa rikkinäisenä ja sanoa että se oli jo tommonen lussukka. Niinkuin sinäkin arvoisa naapuri.
Meleko tuhnusta hommaa haistella anopin satulaa. Mutta parempi se kuin kokonaan ilman!