Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin kylmä enkä antanut. En tiedä pitäisikö katua.
Pitääkö mun oikein opetella uimaan, kun tuollahan oli ihan mukavaa.
Tärkein yksittäinen asia oli oppia hengittämään vedessä (uimalasit ovat välttämättömät).Uimataito on hyödyllinen joka tapauksessa. Joko menee se virallisen määritelmän mukainen uimataitouinti? Veteen pudottuaan uimataitoinen kykenee uimaan yhtäjaksoisesti 200 m josta 50 m selällään.
Itte opin perustaidot jo lapsena, mutta oikean tekniikan opetin itselleni muutama vuosi sitten youtuben ja googlen avustuksella. Toki uimakoulu olisi tehokkaampiTärkein yksittäinen asia oli oppia hengittämään vedessä (uimalasit ovat välttämättömät).
Mäki oon ollu lentäjien juhannukses lukemattomia kertoja. Sielä pysty kattella koneita ja näytöksiä helposti yksin ja selvinpäin ilman kiusallista tunnetta. Enää ei ole vastaavaa juhannussiohjelmaa tarjolla. Olen siis vain hengaillu kotona.
Paitti että kukkamekkopakkoöavatansseis oon käyny. Muistaakseni aattona onne.
Hyi helvetti mikä väsymys! Taitaapi johtua kellojen siirrosta eikä viikonlopun muista aktiviteeteista. Joka aamu tuntuu siltä, että herää aivan liian aikaisin. Pääkin täynnä veren sekaista räkää aina herätessä. Paskaa.
Liityn tähän kuoroon. Flunssa uuvuttaa niin pirusti. Pää täynnä räkää, ja aamu alkaa sillä, että yritän saada nenässä ilman kulkemaan.
Huomenta.
Ylihuomenna perjantai!
Ootko varma ettei oo allergiaa? Mulla on ainakin ja oireet on tämmöset, vaikka lääkkeitä on mennyt helmikuun lopusta alkaen.
Alkoi meinaan yhden yötyön jälkeen, seä saman reissun jälkeen alkoi työkaverillakin :D
.No niimpäs onki. Sillo lupauduinki ottaa "kummilikkaa" sopivasti yökylää :D