Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh eiköhän me jätetä nakkereitten touhut ihan omaan arvoonsa, varmaan kaikki palstan lukijat on sen verran valveutuneita pimppi että osaavat erottaa mikä oikeasti on meidän kirjoittamaa ja mikä ulkomaalaisten nakkereiden. Mulla on nyt semmonen suunnitelma että ULTRAMASSIIVINEN laina otetaan tällä viikolla ja lauantaina haen mopetin kotiin. Jos ei muu auta niin on väärinostettava ja kaduttava. Ja myytävä roimalla tappiolla.

- - - Updated - - -

Toisaalta kaira pelottaa mua vaikka se ois kipeenäkin ja itsellä lainalla ostettu pelottava motorcycle.

Tänään on penkkipäivä. Mutta mua ei kiinnosta maksimitulos PÄTKÄÄKÄÄN joten teen PITKÄÄ sarjaa jollain itselleni todella kevyellä painolla esim joku reilu sata kiloa.

Mä kävin eilen bodaamassa käsipainoilla, tein mm. ojentajat pullottaen vinopenaa ja flaisseja. Lisäksi avustin paria BLONDIA fitnesskissaa, kun ne ei osannu laittaa kyykkyräkissä koukkuja. Jotenkin ne oli putkiaivoillaan onnistuneet laittaan toisen niistä jo väärinpäin. Täytyy myöntää, että tuli vahingossa myös melko avoimesti kuolattua heistä toisen konekirjoitustaitoja, melko terhakat oli.

Avustustilanteessa olin onneksi jo reenin loppupuolella ja myös kuoritunut lämmittelypaidasta, paljastaen ULTRAMASSIIVISET käsivarteni. Melko märkiä länttejähän siinä sitten oli lattiassa kun asianhaarojen paikallinen absoluuttinen kosteusrosentti oli tasan sata. Prlllprlllprlllprlll!

- - - Updated - - -

Tortillat M
- Broileri M,G
- Jauheliha M,G
Jalapeno
Ranskankerma
Tomaattisalsa
Juustoraaste

Mä meen kyllä ihan tohon sittarin paariin ja ostan kanaa evääksi. Ja joku ihana piirakka, esim karjalan.
Mulla on kans aikomuksena harrastaa tänään käsipainoilla bodausta. Semmosesta käsipainopenasta mä innostuin missä se penkki on toisinpäin vino eli pää roikku alempana kuin esim meisseli. Kuula punottaa ihan helvetisti kun siinä touhuaa oikein MASSIIVISTEN hantteleiden kanssa. Tähän kannattaa pyytää kans joku terhakka ja yksinkertainen blondi avustajaksi, pyytää sitä kuristamaan kaulasta just siinä viimesen noston ylävaiheessa. Tulee semmonen jännän euforinen olo niinkuin Jaetusta Maasta tutulle James Carradinelle joka kuoli kaukoidässä hotellihuoneeseen runkatessaan naru kaulassa.

Lähteeköhän vitutus syömällä? Entä alkaako ajatus juosta sen jälkeen? Jos/kun mitään ei tapahdu, jatkuu kaikki niin kuin ennenkin.
Oon muuten kuunnellut koko päivän Yle X3M:ä, koska jostain syystä ylex päätti lopettaa kuulumisensa tässä työpisteessä viikonlopun aikana. Tätä kun kuuntelisi keskittyen vuoden ajan, voisin varmaan asioida sujuvasti toisella kotimaisella lähikaupoissani.

Lähteeköhän vitutus syömällä? Entä alkaako ajatus juosta sen jälkeen? Jos/kun mitään ei tapahdu, jatkuu kaikki niin kuin ennenkin.
Oon muuten kuunnellut koko päivän Yle X3M:ä, koska jostain syystä ylex päätti lopettaa kuulumisensa tässä työpisteessä viikonlopun aikana. Tätä kun kuuntelisi keskittyen vuoden ajan, voisin varmaan asioida sujuvasti toisella kotimaisella lähikaupoissani.
Itse valmistauduin toisen kotimaisen yo-kirjotuksiin siten, että kuuntelin X3M:iä kaksi tuntia kaksi kertaa viikossa. Ei mikään hullumpi tapa, tuloksene magna.

Toisaalta en osaa edelleenkään asioida toisella kotimaisella. Missään.

Itse valmistauduin toisen kotimaisen yo-kirjotuksiin siten, että kuuntelin X3M:iä kaksi tuntia kaksi kertaa viikossa. Ei mikään hullumpi tapa, tuloksene magna.

Toisaalta en osaa edelleenkään asioida toisella kotimaisella. Missään.

Minä kirjoitin siitä lautaatturin, koska helppous. (Omakehua vähentääkseni, kielet olivat helppoja, "oikeat" aineet sitten vaikeampia.) Joskus harvoin kun sitä täytyy nykyään käyttää, tulee sellaista saksansekaista ralliruotsia, koska se ei ole aktiivisessa käytössä.

Mua ärsyttää sellaiset periaateruotsinvaatijat, jotka aivan hyvin osaisivat suomea, mutta käyttävät oikeuttaan asioida ruotsiksi. Mikä on tavallaan ihan ok, tokihan heillä on siihen oikeus ja niin he ajattelevat pitävänsä yllä ruotsinkielistä palvelutasoa. Kääntöpuolena on, että asiat eivät tule täysin ymmärretyiksi puolin ja toisin ja pahojakin puutteita voi jäädä, koska tietyn alan spesifinen sanasto ei todellakaan ole hallussa toisella kotimaisella.

Itse kun olen näitä periaatteen ihmisiä kohdannut, joiden lähestymistapa on muutenkin ylimielinen ja provosoiva, olen vastannut suomeksi. Jos siis henkilö on suomenruotsalainen ja ymmärtää suomea. Hyvin on tähän asti pärjännyt.

Kahvi:haart:

Näin kaikenlisäks painajaista ja joku oli varastanut mun identiteetin. Se oli saanut jostain käsiinsä kaikki videot ja kuvat mun arkistoista ja tehnyt niistä youtubeen pätkän.

Back
Ylös Bottom