Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo on autenttinen kuva tästä minun työpöydältä. Tuolla hoituu työasiat ja samalla tämä paskanjauhanta, rumputulta joka suuntaan ja ilme on koko ajan kuin pilkkireiästä nostetulla kiiskellä. Varsinkin kun mrs grand führer astuu yllättäen huoneeseen.

On kyllä hieno kone, kursiivit ja kaikki onnistuu! Missäs siinä on ne naurunappulat, mitä voi imeskelläkin välillä. Niitä pitäs olla kaks, siinä on semmoset naurunappulapihat, minkä keskellä ne napit sojottaa. Varsinkin jos oikein kiivaasti kirjottaa, ne nousee paremmin esille. Myös kylmäilmansensoreina ne tunnetaan.

Juuh kursiivit onnistuu mutta niitä käytellään harkiten vain siellä missä sitä oikeasti tarvitsee.
Naurunappulapihat on tuossa rummun korkeimmalla kohdalla, niissä on tosiaan semmoset nipat. Liittyynee voiteluun.

Minä tarvitsen nyt kahvia. Aamu oli jokseenkin vittumainen ja herääminen kamalaa.

- - - Updated - - -

Pihalla just jänis pani naapurin kissaa! :wtf:

???

- - - Updated - - -

Mutta eikös jänikset oo tunnettujakin kovasta vietistä. Että miksei kissaakin..

Naurunappulapihat on tuossa rummun korkeimmalla kohdalla, niissä on tosiaan semmoset nipat. Liittyynee voiteluun.

Juu, semmonen ominaisuus niissä kalleimmissa malleissa on, että kun ottaa niistä tukevan otteen huulilla ja lirpauttaa, niin voiteluominaisuus on käytössä.

No nyt eemeli koittaa vaan väistellä sitä tosiasiaa että se katseli sitä kun joku romus siellä naapurin Maijan kimpussa.

Harmi ku naapurit ei täälläpäin asu noin 10 metrin päässä toisistaan, nii hyvä jos kerran viikkoon naapureita näkee jossain :D Tuo jänisjuttu vois melkeen olla totta, koska nyt on viikon aikana ihan vitusti juossu noita jäniksiä tossa takapihalla ja sitten on tuo naapurin katti mikä aina tuolla metässä hiipii aamusin. Mä luulin, että täällä ois jo hirveet aprillipila-talkoot ollu menossa, mutta olin vissiin eka?!

Oon aika onnellinen itseasiassa ettei tartte just tänään olla töissä. Tommosia Eemeleitä 200kpl keksimässä toinen toistaan paskempia aprillipiloja, joille pitäisi sitten sympaattisesti vähän naurahtaa. Tää mahdollinen angiina on parempi.

Voi että tuo kaira on sitten semmonen lutunen. Ihan pitäs ottaa korvista kiinni ja muiskauttaa oikein märkä pusu keskelle nassua. Ja prlrllpprrlrllllrplrrlplrlrlpprlll sitten vielä perään.

Näin on. Musta jotenkin tuntuu, että se haluais että mä pidän siitä kii sillä aikaa kun sä päristät.

- - - Updated - - -

Ns. väkisinpäristely

Oon aika onnellinen itseasiassa ettei tartte just tänään olla töissä. Tommosia Eemeleitä 200kpl keksimässä toinen toistaan paskempia aprillipiloja, joille pitäisi sitten sympaattisesti vähän naurahtaa. Tää mahdollinen angiina on parempi.

Hyvä kaira! Eemeli on väsyny!

Näin on. Musta jotenkin tuntuu, että se haluais että mä pidän siitä kii sillä aikaa kun sä päristät.

- - - Updated - - -

Ns. väkisinpäristely

Jep. Tehdään se sitten kun minullakin on moottoripyörä. Se on jotenkin reteempää kun ajetaan prätkillä sinne ruuhkasuomeen päristelemään. Semmosissa chapseissa liikutaan päristelyasialla. Mä oon muuten tänään tehnyt sitten hommia ns muna suorana!

Mun muna on suorana vielä eilisestä työnteosta ja jääkaapista. Mutta tässä alkaa kieltämättä meneen paikat rullalle, kun loma-TJ on enää 3. Tai kaks oikeestaan. Mut reissu-TJ on kolme. Kunpa saisin olla jo humalassa kikkeli paljaana.

No ota se ULTRAMASSIIVINEN laina äkkiä, eihän toi Kaira nyt kauaa oo kipeenä. Väkisinpäristely on toimivampi kun tommonen BJ-mamma on vähän voimattomampi. Oho, yks Jii unohtu tai nakkeri vei, mutta käyhän tuo noinkin. Vitsi oli omakeksimä.

Back
Ylös Bottom