Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No onneks et kerennyt kovin vielä suomeen kotiutumaan ;)

Haha. Kaustisilla tuli kuljettua työhommissa muutaman kuukauden verran. Luulin et se oli tunnettu vain kansantanhuista ja kansanparannuslaitoksestaan :)

Huomenta ja hyvää Irman nimipäivää! ;) Tänään lähtee apteekista kassillinen allergialääkkeitä, tää on taas niin tätä. Jalan nivelet kun vielä saisi kivuttomiksi, niin sujuis kävelykin helpommin.

Onnea Irma ja Irmeli. Eli myös baariminäni: Pirkko-Irmeli. Olen tosin ajatellut siirtyä nimigeneraattorin tarjoamaan Kaisla Hirvelään... Mitäs tuumitte; kumpi parempi?

Mä oon ollu joskus Che-che-cheekin keikalla, en viihtynyt. Olin vielä kaverille kuskina niin suojakännikään ei tullut kyseeseen. Ne oli niitä nuoruuden hölmöilyjä.

Olit nuori ja tarvitsit rahaa?

Huomenta. Jutellaanko koko päivä siitä mitä mieltä kukin on kellojen siirrosta? Mitä siitä pekuloottoo Vokot? Entä katujenpölyjen harjaamisesta, joko kannattaa vai joutuuko tekemään uudestaan jos nyt jo hosuu?

- - - Updated - - -

Onnea Irma ja Irmeli. Eli myös baariminäni: Pirkko-Irmeli. Olen tosin ajatellut siirtyä nimigeneraattorin tarjoamaan Kaisla Hirvelään... Mitäs tuumitte; kumpi parempi?

hhmmm paha. Mun baariminä on Vesku. Mulle kasvaa aina semmosia pahkoja joka puolelle kehoa ja silmät menee sirrilleen. Ja olen tosi hauska ja kaatuilen.

Erittäin vitun hyvää huomenta.

Mulla on tällä hetkellä pienimuotoinen Vesku -syndrooma päällänsä. Silmät on lähes muurautuneet umpeen ja rungossa on pahkoja. Koko viikonloppu mene mopeteja huoltaessa ja niillä ajellessa. Saatanan kylmä oli eilen. Ei auttanu muovinpalasetkaan.

Sanzea lohduttaakseni, itsekin joudun ulkomaankomennukselle ensi lauantaina, vitsisnais. Tosin se kestää vain 6 päivää ja se EI ole työperäinen. Itse itseäni komentaen.

Mites Johny, vaiko 130:n penkillä kellot oikeaan aikaan? Minä sain, mutta se tuloskin on AIVAN eri luokkaa.

Erittäin vitun hyvää huomenta.

Mulla on tällä hetkellä pienimuotoinen Vesku -syndrooma päällänsä. Silmät on lähes muurautuneet umpeen ja rungossa on pahkoja. Koko viikonloppu mene mopeteja huoltaessa ja niillä ajellessa. Saatanan kylmä oli eilen. Ei auttanu muovinpalasetkaan.

Sanzea lohduttaakseni, itsekin joudun ulkomaankomennukselle ensi lauantaina, vitsisnais. Tosin se kestää vain 6 päivää ja se EI ole työperäinen. Itse itseäni komentaen.

Mites Johny, vaiko 130:n penkillä kellot oikeaan aikaan? Minä sain, mutta se tuloskin on AIVAN eri luokkaa.

No kyyyllähän se jotenkuten.. on se vähän huonoo tämmösellä hankisääskellä (vaikka se tuloskin oli REILUT 130kg penkillä, eli puhutaan noin 139,9 kilosta). Pitihän siinä vähän taksillakin ajella mutta lopulta kaikki on hyvin.

- - - Updated - - -

Mä istun tasan kahden viikon päästä suihkukoneessa. Liikesuihkukoneessa. Yksityisessä liikesuihkukoneessa. Omistamassani Learjet liikesuihkukoneessa. Tai no Norwegianin halpislennolla mutta lentokoneessa kuitenkin!

- - - Updated - - -

Vittu se NIIN tulee sakkaamaan se kone. Vuoristoon.

Back
Ylös Bottom