Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Joku on ollut viisas, kun kellojen siirto on päätetty tehty la-su-yönä, koska mietin jo, että olisi vituttanut töitä edeltävänä yönä nukkua tunti vähemmän. Nyt ei kärsi kuin päivän menot.

Eipä oo kuin yksi kello mikä pitää itse siirtää. Menee suht kivuttomasti kellojen siirto.

Höhöhö, mun keittiön kello on oikeassa ajassa ilman siirtämistäkin :D Ei jaksanu missään vaiheessa siirtää talviaikaan.

Mut toi olkkarin kello jota tuleekin katseltua joskus niin pitää kyllä siirtää..

Mansikka kakku-aamu pala. Namm. Puhelimen sääwidgetin kello ei siirtynytkään ja nyt aloitusruudulla on kaks eri ajassa olevaa kelloa. Kätevää kun voi valita kumpaa haluaa noudattaa eri tilanteissa.

Kumpi olikaan tuntiviisari ja kumpi minuuttiviisari? Tarvitaanko kellojen siirrossa voimaa, raakaa voimaa? Tää tulee aina niin harvoin vastaan että ei meinaa muistaa.. Saankohan mä reilun 130 kilon penkkituloksella kellon siirrettyä?

Minulle tuli tänään mieleen BMW:n erinomainen mainos käytetyistä autoista.
450760941.webp
Kassikko.

Kumpi olikaan tuntiviisari ja kumpi minuuttiviisari? Tarvitaanko kellojen siirrossa voimaa, raakaa voimaa? Tää tulee aina niin harvoin vastaan että ei meinaa muistaa.. Saankohan mä reilun 130 kilon penkkituloksella kellon siirrettyä?
Kannattaa siirtää esim 5x12min sarjoissa sitä viisaria. Tiukka ykkönen voi olla liikaa.

Toki jos huomaa että kello edistää, asia korjaantuu itsestään kuk malttaa odottaa.

Pitäis tehdä ruokaa, mutta oon ihan nollat taulussa, joka paikkaan sattuu ja perse painaa liikaa. Oishan tohon hellan ääreen ainaki metri. Enemmän houkuttelis kylmä lonkero jääkaapista ja välikuolema sohvalla.

Mä oon ollu joskus Che-che-cheekin keikalla, en viihtynyt. Olin vielä kaverille kuskina niin suojakännikään ei tullut kyseeseen. Ne oli niitä nuoruuden hölmöilyjä.

Mäki olin pari vuotta sitte. Kaks biisiä kuuntelin ja lähin kotiin nukkumaan. Paska reissu, mutta tulipahan kokeiltua.

Pitäis tehdä ruokaa, mutta oon ihan nollat taulussa, joka paikkaan sattuu ja perse painaa liikaa. Oishan tohon hellan ääreen ainaki metri. Enemmän houkuttelis kylmä lonkero jääkaapista ja välikuolema sohvalla.

Mulla tuo ruoka ois lämmittämistä vaille valmiina, mutta lautasen tyrkkääminen mikroon tuntuu ylitsepääsemättömän rankalta.

Se voi ollakin fiksumpi valinta että jätät kokkailun väliin ja tyydyt vaan lonkeron kaloreihin..

Back
Ylös Bottom