Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla meni vielä helpommin, yks kello löytyy mutta se on ollut koko talven kesäajassa.Eipä oo kuin yksi kello mikä pitää itse siirtää. Menee suht kivuttomasti kellojen siirto.
Kannattaa siirtää esim 5x12min sarjoissa sitä viisaria. Tiukka ykkönen voi olla liikaa.Kumpi olikaan tuntiviisari ja kumpi minuuttiviisari? Tarvitaanko kellojen siirrossa voimaa, raakaa voimaa? Tää tulee aina niin harvoin vastaan että ei meinaa muistaa.. Saankohan mä reilun 130 kilon penkkituloksella kellon siirrettyä?
Hyviä keikkoja vetää ja hyvä esiintyjä. Vaikka ei taas himassa niin sen musiikkia tuu kuunneltuakaan.Hitto, kadotin johonkin ääneni eilen Cheekin keikan aikana. Siinä on kyllä äärimmäisen kova jätkä. Arvostan!
Mä oon ollu joskus Che-che-cheekin keikalla, en viihtynyt. Olin vielä kaverille kuskina niin suojakännikään ei tullut kyseeseen. Ne oli niitä nuoruuden hölmöilyjä.Makuja on monia. En arvosta. En voi sietää.
Mä oon ollu joskus Che-che-cheekin keikalla, en viihtynyt. Olin vielä kaverille kuskina niin suojakännikään ei tullut kyseeseen. Ne oli niitä nuoruuden hölmöilyjä.
Pitäis tehdä ruokaa, mutta oon ihan nollat taulussa, joka paikkaan sattuu ja perse painaa liikaa. Oishan tohon hellan ääreen ainaki metri. Enemmän houkuttelis kylmä lonkero jääkaapista ja välikuolema sohvalla.
Pitäis tehdä ruokaa, mutta oon ihan nollat taulussa, joka paikkaan sattuu ja perse painaa liikaa. Oishan tohon hellan ääreen ainaki metri. Enemmän houkuttelis kylmä lonkero jääkaapista ja välikuolema sohvalla.