Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla tuo ruoka ois lämmittämistä vaille valmiina, mutta lautasen tyrkkääminen mikroon tuntuu ylitsepääsemättömän rankalta.

Sain ruokani tehtyä ja lösähdettyä koneelle katsomaan Arrown uusimman jakson. Hyvä minä!

Se voi ollakin fiksumpi valinta että jätät kokkailun väliin ja tyydyt vaan lonkeron kaloreihin..

Hei hei hei, wow wow wow... kauheeta parjaamista aistittavissa! Tein ruoan ja join lonkeron siihen päälle! Molempien kalorit! Mites nyt suu pannaan?!

Sain ruokani tehtyä ja lösähdettyä koneelle katsomaan Arrown uusimman jakson. Hyvä minä!

Hei hei hei, wow wow wow... kauheeta parjaamista aistittavissa! Tein ruoan ja join lonkeron siihen päälle! Molempien kalorit! Mites nyt suu pannaan?!

Aijai, no se on huomenna sit tuplatreenit...:puntti: :dance:

"sanoitsä paneen?"

Mulla toi oottelee vielä boksilla katsomista.

On se vaan seksikäs ihmisapina.

Näyttää tehokkaalta, sillai parkourin ja voimstelun sekoitukselta. On kaverilla kyllä runko kunnossa, ja naisten mielestä varmaan komeakin. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
984442109.gif

Sunnuntaina joutuu koskee exceliin, päivä heti pilalla. Kriisiterapiaa tänne..

Muutaman viikon ollu ny Suomes ja ku viimein tulee vietyä matkalaukut varastoon, ni pitihän sen jotain enteillä.

...Ei saatana. Puole vuode Intian keikastaki kieltäydyin juuri muutama päivä sitten!

Saas nähä tuleeko taas pian lähettyä moikkaa kiinalaisia :D

Haha, kohta sä oot taas siellä :D

Back
Ylös Bottom