Nyt ei mm. pullota mikään. Buu.
Perustuuko tämä tieto näköhavaintoon vai tuntoaistilla koettuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ei mm. pullota mikään. Buu.
Muuttaminen on niin prkleen raskasta! :itku: Nyt hetkeksi istumaan alas ja huokaisemaan...
Perustuuko tämä tieto näköhavaintoon vai tuntoaistilla koettuun?
Kehuin että vedin cheddar jalapenoja ja että olet kateellinen, mutta et nähnyt sitä.
Tilanne on tällä hetkellä suurin piirtein tällainen.
katso liitettä 113636

Harmi ku mulla ei pullota ojentajat, mää nimittäin panisin tuota kuvan vosua![]()
Sä et kuitenkaan uskaltais. Mitä jos se naurais sun kikkeliä?
Pannu+hella yhdistelmällähän toi aika tuottaa mehevän pihvin. Mikro taas vaikuttaa erilailla, ainakin on ollut reunoilta kypsä :D
e: Tehoista ja vaikutusmekanismeista tulikin mieleeni että olen aina halunnut rakentaa tandooriuunin.

No en nii.. Toihan olikin tuollainen panisin kommentti jota jaellaan miellyttävän näköisille vosuille ilman että edes oikeasti yrittää päästä pöksyihin.
Eikä olis eka kerta jos joku naurais :jahas:
Molemmilla kerroilla seurasin kypsymistä mikron ikkunasta ja lopetin, kun väri oli ollut jo hetken hyvä.
Olis kuitenki. Ja vaikka nauraiski ni naura takasin! Ja lopuksi heität jonkun ivallisen kommentin ja pieraset hänen suuntaansa.
Hah, avokki tuo kohta pizzaa ja Pepsi Maxit ovat kylmenemässä jääkaapissa. :evil:
Mäkin voisin kirjoittaa blogia. En vaan tiedä mistä. En ole mitenkään kiinnostava, en harrasta mitään, en osaa mitään mikä kiinnostaisi ketään enkä edes omista mitään. Luonteeltani olen kyyninen paska.
Tältä pohjalta joku muotiblogi voisi tulla kyseeseen.
Ehdottomasti kuvia siroista pikku jaloistasi.