Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolme huippukirurgia jutteli saavutuksistaan.
Saksalainen kertoi, miten potilas oli mennyt oksasilppurin läpi, ja ainoa ehjä osa oli pikkusormi. Hän sai rakenneltua pikkusormeen koko käden ja lopuksi vartalon ja mies pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että firmasta irtisanottiin viisi työntekijää, koska tämä teki viiden miehen työt.

Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä, koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.

Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi.

Santsi tuhma tuhma..

Nyt kaipaisin vitsiä Ahti Karjalaisesta tai Liisa Kulhiasta.

- - - Updated - - -

Santsi pantsi pakana

- - - Updated - - -

pakara

- - - Updated - - -

nyt myös pakaran öljyämiset, Johny`s Garage

Mun testrogeeneille on tapahtunut jotakin. Rauta ei nouse, tunnen itseni lihavaksi, tulee selittämättömiä itkukohtauksia, kauhea suklaanhimo ja oudot ruokalajit kiinnostaa... tekee mieli laittaa kissanpentuja muovipussiin ja vesitynnyriin..
Mitähän tää oikein on?

Nyt mun täytyy kyllä käydä kaffilla ja joku ihana torttu siihen kaveriksi. Kyllä mä pärjään, olenhan kaunis, rietas ja onnellinen ja villi ja vapaa itsenäinen mies!

- - - Updated - - -

Ja mikäs tässä on ollessa valmiissa maailmassa kahvimuna suussa. täh?

Mä alan oleen kyllä nyt itseasiassa sitä mieltä, että tähän kohtaa tarvittaisiin uutta kuvamateriaalia kiinalaisista kirjoituskoneista!

Esim.

MairChineseTypewriter2.webp

No nyt ollaan kyllä liikuttavan samanmielisiä. Meillä on nyt aikalailla raskaat oltavat ja futermukerillakin on tänään kotona siivouspäivä. Moraalinkohottamistarkoituksessa olis enemmän kuin tarpeen saada uutta matskua. Muuten me ei aleta!

- - - Updated - - -

Toi jätkä on ihan kusessa: rahanahneuksissaan ottanut keikan mutta oikeesti sillä ei oo hajuakaan mitä tolle koneelle pitäis tehdä. Veikkaan että kuvanottohetkestä 45 minuuttia eteenpäin ja toi masiina on AIVAN sekaisin ja tolla äijällä vellit byxornassa. Kyllä se kotona vielä hyvin meni..

- - - Updated - - -

Tohon vois laskee hienosäätömielessä vielä pajavasaralla oikeen kipakasti tohon rumpuun.

- - - Updated - - -

Mä siivosin jo eilen.

- - - Updated - - -

Pientä soraääntä clubinkin sisällä: meidän yhteinen ja suvereeni ihailujen kohde (kohteet) saa nyt aivan hiuksenhienoa kritiikkiä. Jätkät on pienessä debiksessä ja mitä tekee Santsi? Melko kuiva poliittinen vitsi jota en jaksanut edes lukea. Kyllä tässä lojaaleille ihailijoille vois jotain pikku bonaria (boneria) miettiä..

Mun testrogeeneille on tapahtunut jotakin. Rauta ei nouse, tunnen itseni lihavaksi, tulee selittämättömiä itkukohtauksia, kauhea suklaanhimo ja oudot ruokalajit kiinnostaa... tekee mieli laittaa kissanpentuja muovipussiin ja vesitynnyriin..
Mitähän tää oikein on?

Olisin veikannu, että oot muuttumassa naiseks, mutta tummennettu kohta ei täsmää. Sun pitäs sen sijaan paijata niitä ja olla sellane "aaaws, tuitui, pusipusi" :)

oho mites se tuolla tavalla lipsahti, just tota paijaamista mä meinasin tui tui eikai kukaan muovipussiin eh ehh hhe heh hhh höm

- - - Updated - - -

köh

Johny rauhoitu nyt. Kyllä se sopiva mopo vielä löytyy.

xmoto-bars.jpg.pagespeed.ic.ANFd5D1dTI.webp

Sitäpaitsi alkuviikolle on luvattu jopa lumisateen mahdollisuutta.

Mistä noita saa ostaa? Velipoika vaan tässä kyselee.. Se nakkeroi mun profiilin. Ensin se puhui ihan levottomia jostain kissanpennuista ja sitten se haluaa ostaa pyörän sarvet naisen selkään seksihommia varten thyi hyi

Tänään todellakin on siivouspäivä. Vastuualueeseeni kuuluu mm. lipaston pyyhkiminen. Sen jälkeen lähden ulkoiluttamaan uimarengastani kerran käytetyissä juoksulenkkareissani, joist tuli mm. rakko jalkaan jo sovitusvaiheessa.

Yks juttu vielä, sillon ku Santsi on vauhdissa, ei vitsitkään oo kuivia, jos tiedätte mit... Varsinkin kun sivuttiin vähän pieruaihetta. On muuten yksi lempiaiheistani.

e. Jostain syystä alkoi nyt tekemään mieli.

No kyllä se on pieru mikä miestä naurattaa, eihän siitä mihinkään pääse. Ihan tulee armeija-aika mieleen ja suhautukset 100 millimetrin etäisyydeltä suoraan ikenille. Kyllä se teki pojista miehiä!

- - - Updated - - -

Och fittans sentään mäkin laitan tänään jotain jumps jumps musiikkia walkmaneihin ja vedän kolmen vartin lenkin lenkkareissani joissa olen juossut mm Jukolan viestin yöosuuden ja joista tuli silloin kahden euron (12mk) kokoiset rakot päkiöihin. Valmistauduin Jukolaan ryyppäämällä ja saunomalla ja taisi siinä olla rantamajassa jotain seksuaaliakin. Suosittelen, rastit löytyi!

- - - Updated - - -

Siinä ei pojat sukupuolta katsella kun pihkaniskaporukassa touhutaan!

- - - Updated - - -

Olikos se Remontti-Reiska jonka vastuualueeseen siivouspäivänä kuuluu mm kahden viikon ränni esim kapakassa?

Oujee, opettelin käyttämään tota Windows Phonen omaa OneDriveä. Nyt on säädyttömien kuvien jakamainen julkiseksi entistä helpompaa!

^ Oh noes.

Ohjelmassa on siis turkulaista B-luokan makkaraa ryijyllä.

edit. JohnyV, oletko muuten käynyt jääkaapilla tänään? Siellä ei ole B-luokan lihasta tietoakaan.

^ Oh noes.

Ohjelmassa on siis turkulaista B-luokan makkaraa ryijyllä.

Lasken itteni melkein 1/4 tamperelaiseksi, ku jo muutamisen vuotta täällä pyöriny. Taso laskenu siis :(

Hahaha, löyty myyten viimevklp hyviä videoita ja kuvia jostain aikasemmilta reissulta, kun kaveri näytti mitä oon sille lähetelly :D

Back
Ylös Bottom