Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas on tylsää.

image.webp

Aamu on alkanut kahvilla, hilpeällä metallimusalla ja oikotien kämppien ihailulla. Tunnin ollut hereillä ja nyt jo alkaa olla tylsää :D Vois luulla että lomalla on hauskaa, mut tylsäähän tä on ku on tottunut olemaan kaikki arkipäivät koulussa ja viikonloput töissä, niin yhtäkkiä ei oo arkisin mitään. Duunia pitäis saada arjeks myös niin ois parempi, sit vois noita viikonlopputöitä vähentää. Kai tästä täytyy nyt vaan nauttia kun voi kuunnella musaa, lähtee ulos kauniiseen ilmaan tai vaikka runkkailla kun on talo tyhjänä :hyper: Vielä ku sais hiukan enemmän liksaa kuussa niin kaikki ois jees.

^Sielä luki monta kertaa kyky. Sitähän ne naiset vaatii.

Kävi niin että myyjä edusti huomattavasti vanhempaa ikäryhmää kuin odotin. Olis ollu valmiina joku näppärä heitto tyyliin eikö oo keskikokoista kahvia kun iso ei mahdu suuhun ja pieni tahtoo hölskyä.

Noin siinä käy ku sunnittelee liikaa etukäteen.

Onko Kuparikatto ruuhkatukka? Mulla on ajokorttikuvassa pitkät hiukset, ja siihen kun ynnää luonnonkiharat niin anitahirvonen-look on tosiasia. Tulin sitten myöhemmin järkiini.

Mulla vaihtu onneks ajokortti jokunen vuosi sitten, edellisessä oli vielä helvetinmoinen ruoska. Mutta. Näytin NAISTEN mukaan ihan leijonakuninkaalta siinä pehkossa.

- - - Updated - - -

Sain aivoinfarktin lukemalla 2 sanaa tuosta.

Minun mielestä teksti vaikutti vähän miehiä kyykyttävältä. Seksisti!

Voit tylsyyspäissäsi koekuunnella yhden piisin, löytyy tuolta välillä 0:35-2:00

Oho. Tuo jopa kuulosti hyvältä.

En tiedä mistä kostuu pöksyt eniten. Guy Martinin hiuksista, pulisongeista vai tuosta jokseenkin rasittavasta, mutta ihanasta aksentista. Vai vaan siitä, että sen täytyy olla hullu.

Mun pöksyt eli alushousut kastuu eniten mm. hiestä esim. puntisalin miehekkäissä olosuhteissa.

En tiedä mistä kostuu pöksyt eniten. Guy Martinin hiuksista, pulisongeista vai tuosta jokseenkin rasittavasta, mutta ihanasta aksentista. Vai vaan siitä, että sen täytyy olla hullu.

Onhan se, mutta sellaisella hyvällä tavalla.

"That was a proper buzz. The instant between crashing and almost dying were intense. That’s the ultimate feeling of danger. Money can’t buy that feeling – it’s priceless"

Hieno mies:worship:

Paljoko kilometrejä?

update

Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

harley-davidson-logos-m-s-fondos-similares-en-las-categor-as-ktm-339589.webp

Back
Ylös Bottom