Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tsaijaijai huomenta vaan. Eilisen matalapaineen jälkimainingeissa on pakko kysäistä Hämeenlinnan seksipantterilta ihan suoraan, kuin mies mieheltä: ei kai vaan rva Futhermucker ole laittanut sinua pissimään istualtaan? Mä oon nähnyt liian monta kertaa mitä se tekee vanhalle ajomiehelle, sitä ikään kuin kuolee sisältä. Silmissä näkyy pelkkää harmaata ja ihmisestä tulee työssäkäyvä istualtaanpissimisrobotti. Pakko oli tehdä tämä konfrontaatio aikaisessa vaiheessa, tilanteen pitkittyessä siihen on vaikea enää vaikuttaa! Voimia, bro!

Kiitos huolenpidosta veli JohnyV.

Toistaiseksi osaan ja saan pissata haluamallani tavalla. Jos palautetta meikkiksen vessakäyttäytymisestä tulee, se liittyy yleensä jälkeeni jättämään hajuun. Sitä minä aina olen sitten illat miettinyt itsekseni (ja samalla hieman itseäni säälien kovasta kohtalostani) että miten saan ulostemassasta:
a) hajutonta
b) miellyttävämmän hajuista

Tai
c) vaihtoehtoinen ulostemassan loppusijoituspaikka, kuten palautteen antajan pitkävartinen ns. kivestentallomiskenkä.

Haluaisin tässä vaiheessa postausta kiittää tästä mahdollisuudesta puhua kakasta heti aamusta.

12 työaamua vielä. Sitten kylmästä lämpimään aion tulla viereesi kömpimään.

- - - Updated - - -

Sitä ennen käydään vähän sotimassa. Kaivetaan varastosta ämnollavitoset päälle.

^^:D

On se. Joskin nää isommat KK-järjestelmät tuntuis olevan melkoista kikkailua. KL on aina melko yksinkertaista.

KL on kyllä ihan jees, kun piuha kiinni ja lämpöä virtaa, sekä ollaan laitoksen hintavaihtelun uhrina. Geoenergia se vasta tiedettä tuntuu olevan, ainakin kun puhutaan Suomen suurimmista kentistä. Kukaan ei tiedä mistään mitään, ja se tuntuu olevan helkkarin hankalaa.

3 aamua ja sitte olis hiihto eli talvi eli kevät eli vuosiloma.

- - - Updated - - -

:vesa:

http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/aamulehti-kohujulkkis-huijasi-vesa-keskiselta-ja-vanhukselta-rahat-1.1579974

Huomenta. Guten Morgen. Tsingtao.

Täällä ainakin kaukolämpötaloissa tuntuu lipsahtaneen varmaan sopimusteknisen mokan takia kaukokylmä tuotteeksi.

Mitä muijat, mikä buugi? Seksuelliltä näyttää, niinku qluuki.
Mitä äeät, mikä buugi? Seksistiseltä näyttää, niinku qluuki.

Se on koo-yy-är-pee-ää, legendaarinen kyynärpää-shou!

Shoun vois kruunata tänään thaikkulounaalla!

Pientä vittuilua ilmassa. Nyt kuulkaas jätkät vuorossa on kaffe ja pulla+flirtti kassalla.

Nonniin kuntit kohteesta on irtaannuttu. Enhän mä olis edes tilannut tommosta remonttia jos mä oisin tienny että se on noin heleppoo ja jätkillä niin hyvät työkalutkin. Esim putkentaivutin Hyvähän se sillon on tehdä vaikka mitä.
Olisin muuten väärinostanut yhden sukisukin eilen jo puhelimessa mutta herra pyörän myyjä oli myönyt pyörän! Vittumaista.

Muista raportti.

Kävi niin että myyjä edusti huomattavasti vanhempaa ikäryhmää kuin odotin. Olis ollu valmiina joku näppärä heitto tyyliin eikö oo keskikokoista kahvia kun iso ei mahdu suuhun ja pieni tahtoo hölskyä.

Kävi niin että myyjä edusti huomattavasti vanhempaa ikäryhmää kuin odotin. Olis ollu valmiina joku näppärä heitto tyyliin eikö oo keskikokoista kahvia kun iso ei mahdu suuhun ja pieni tahtoo hölskyä.

Et olis niin ronkeli. Vanhempi paarma eikun puuma saattaa olla seksistinen kokemus.

Back
Ylös Bottom