Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikilla täällä ainakin on niin pienet munat, että voisivat kokeilla ja ottaa vaikka kuvia yrityksestä.

Eikös se niin ole, että pakkiksella on kaikki suurta ja mahtavaa! Kukaan ei edes penkkaa alle 200kiloa, joten ei tuommonen 30 senttinen kalu ole juur mittään. :D

Eikös se niin ole, että pakkiksella on kaikki suurta ja mahtavaa! Kukaan ei edes penkkaa alle 200kiloa, joten ei tuommonen 30 senttinen kalu ole juur mittään. :D

Se riippuu kuinka paljon haluaa valehdella. :D Minä voin myöntää etten penkkaa edes satasta enkä omaa edes isoa. :jahas:

Eli Shayni on ihan oikeassa.

Meni coronaa ja hoegaardenia ja porteria ja ties mitä...huomenna reippaasti röihin!

Tahtoo kesälomalle! Oon viittä vaille jo varaamassa Berliinin matkan heinäkuulle. :evil:

Mitää lomia vaan toimistolla koko kesä! Siellä on ilmastointi. Samalla voi valittaa miten bussissa on kuuma ja kotona vaikea nukkua.

tumblr_mo55djZurv1rbo8w9o1_500.png

Monta viestii täs pitää laittaa et saa kysyy paneen?

Heti ekalla vaa, ei noi keskustelut johda mihinkään.

Jooh, yöt.

Heräsinpä aamulla kurkku hieman karheana nähtyäni sitä ennen hirvittävää painajaista. Voitin lotossa pääosuman, mutta myöhemmin pelattu voittorivini oli hävinnyt tyystin veikkauksen sivuilta. Taidan ottaa tuon varoituksena ja vaihtaa paperikuponkiin. Toivottavasti kurkkukivun syynä on alkavat allergiaoireet tai yölliset tiedostamattomat kauhunhuudot. Viikonloppuna ei sopisi olla kipeänä.

Tsaijaijai huomenta vaan. Eilisen matalapaineen jälkimainingeissa on pakko kysäistä Hämeenlinnan seksipantterilta ihan suoraan, kuin mies mieheltä: ei kai vaan rva Futhermucker ole laittanut sinua pissimään istualtaan? Mä oon nähnyt liian monta kertaa mitä se tekee vanhalle ajomiehelle, sitä ikään kuin kuolee sisältä. Silmissä näkyy pelkkää harmaata ja ihmisestä tulee työssäkäyvä istualtaanpissimisrobotti. Pakko oli tehdä tämä konfrontaatio aikaisessa vaiheessa, tilanteen pitkittyessä siihen on vaikea enää vaikuttaa! Voimia, bro!

Älä välitä, meillä kaikilla on noita. Mulla on itse asiassa megafonikin sängyn vieressä vaikeampien öiden varalle.

Yritän kestää. Ensi yöstäkin voi tulla vaikea, jos ajatukset eksyvät tähän työpöydällä olevaan kaukokylmän kytkäriin, josta täytyisi tajutakin jotain, ehkä. Edes vähäsen.

Kaukokylmä.. Hmmm... Tulee ensimmäisenä mieleen ex-anoppi mutta siitä ei liene kyse.

- - - Updated - - -

Onko se niinkuin kaukolämpö mutta tarkoitus onkin jäähdyttää?

Mulla on selkeesti jotain lahjoja ennustamiseen, kun näin yöllä unta Erja Lyytisestä ja nyt se oli aamulla telkkarissa.

Huomenta vaan.

Back
Ylös Bottom