Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai, en saanu nukuttua koko yönä kun olin niin innoissani el clasicon lopputuloksesta!

Nyt ei oikein jaksais. Pitäs vielä sykkiä niin perkeleesti vielä tämä ja ens viikko. Peräaukkoa nypyttää nyt täälläkin taukoamatta.

Huh huh perkelettä miten oli brutaali herätys. Ärsyttää ihan kamalasti vieläkin koko herätys ja peruisin koko paskan jos vaan se olisi mahdollista. Voiko valittaa johonkin, en nyt yhtään tykkää tästä. En tykkää.

- - - Updated - - -

Ja miksi, oi miksi ihminen on niin TYHMÄ että ensimmäisenä työnään maanantaiaamuna maksaa henk koht laskujaan?

Menin aikaisin nukkumaan ja olin intopiukeena ajatellut, että no nyt alkaa sitten uusi viikko levänneenä. Paskanmarjat! Ensin sänkyyn kaatuessa melkein tunnin kävin mielessäni läpi lauantain kisoja. Siinä sitten nukahdin ja muutama tunti unta, jonka jälkeen puoli kolmesta lähtien heräilin aivan koko ajan. Harmitti kun oli niin hyvä uni menossa, piti nopeasti aina nukahtaa että pääsisi jatkamaan siitä mihin jäi ennen heräämistä. Ei tässä nyt täysin levänneitä olla, mutta kai tämä näinkin menee?

Kaikki maanantain tapaamiset ja tapahtumat on peruttu. Ole hyvä ja ota yhteyttä sopiaksesi uusi aika. Itse asiassa koko maanantai on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Ole hyvä ja laita kikkeli takaisin alushousuihin. Mene takaisin peiton alle. Herätys klo 14.00 jolloin lihapiirakkatankkaus ja lisää unta kuulaan. Illalla saunamahdollisuus selänpesuoptiolla.

Ei kannata kaatua sänkyyn, tollasella kompat faitter tyypillä menee sellaisesta tärskähdyksestä matsimoodi päälle ja loppuyö onkin sitten tyynyn hapotusta.

E: Pakkisaamu alkoi IP-banneilla. Noh, uutta osoitetta luuriin ja taas mennään.

Yleensä niin pirteä itseni on myös yllätetty nyt housut kintuissa. Nyt on paha. Millä rönttösellä tästä suosta nyt noustaan? Tässä maanantaille:

jack-nicholson-sticking-finger-flipping-bird.gif

Videoleikkeessä oleva Robert de Niro kuvaa tilannetta sataprosenttisen tarkasti.

MAANANTAIN ONGELMIA:

-olen lihava
-minua väsyttää
-rahaa on aivan liian vähän
-minua väsyttää
-olen lihava
-minua väsyttää
-rahaa on aivan liian vähän
-yllämainituista johtuen kaikki elämänilo ja seksismi on kaikonnut, tilalla synkkyys ja impotenssi

Sen verran väsy itselläkin että pitää oikein miettimällä miettiä sitä seksististä vitsiä.

Ehdotan että jos 14:00 ei ole vitsiä julkaistu, arvostelemme ketjun naiset tai jotain.

Muistelen kaiholla viikonlopun poikamieselämää (ei retina-), kun sain huolettomasti paljaskikkelöintiin kyllästyttyäni pukeutua kireisiin keltaisiin pääkallo aluskalsareihini. Miksiköhän en laittanut niitä tänään töihin. Kysymys oli retorinen, siksi kysymystä alleviivaava merkki jäi puuttumaan. Ehämmä ny ala täälä meischelssonia esitteleen, joutuis hommaan vuoronumerolaitteen tohon ovelle. Enkä mä ees tiedä missä niitä laitteita myydään. Miettikää ny ite.

- - - Updated - - -

JudoHemmon vitjapallit on kyllä käsite.

Jos saamme selville että missä niitä vuoronumerolaitteita myydään niin ostan semmoisen tuohon omallekin ovelle ja ihmiset saavat maksusta tulla numerojärjestyksessä ihmettelemään jotain ennennäkemätöntä:

Toimistossa työskentelevä henkilö joka on yhtäaikaa:

-lihava
-väsynyt
-liian vähissä rahoissa synkkä ja impotentti

Menestys on taattu

- - - Updated - - -

Paljonkohan semmonen laite maksaa? Montako lippua täytyy myydä vaikkapa vitosella että sen laitteen hinta on kuoletettu?

- - - Updated - - -

Jos se homma mynnähtää ihan täysin niin saako sitä rakkinetta myytyä eteenpäin? Ja paljonko niissä hinta tippuu? Onko se vähän niinkuin auto että uus on aina uus ja vanhasta putoaa heti kolmannes hinnasta kun raahaat sen kaupan kynnyksen yli?

- - - Updated - - -

Jotenkin vähän arveluttaa sen hommaaminen.

Mielestäni tällä palstalla esiintyvien henkilöiden yleisen hyvinvoinnin edistämiseksi jonkun konekirjoitustaitoisen pitäisi tulle hetimmiten esittelemään skilssejään. Se on ainoa vaihtoehto. Johny, ei sulla sattuis oleen yhtään julkaisematonta kuvaa jostain pienestä ja ruttunaamsesta koirasta? Sehän olis semmonen toimivaksi havaittu ja läpinäkyvä houkutuskeino.

Back
Ylös Bottom