Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisinpa joku muu jossain muualla tekemässä jotain muuta. Esim Santsi. Santsi mammografiassa.

- - - Updated - - -

Humoristinen juttu oli omakeksimä.

lOkiddfsfnskjb fbsdjfsk slkQOPOWD NFSNFSDFN kdssd nasamd nfdf fkdfdmd.

Kiitos.
Ajoin tämän Enigman läpi:
Appelsiinin kokoisia havaittu Tampereella. Seuraamme saattuetta. Isku KESKIYÖLLÄ KUJALLA. Radiohiljaisuus 0600 asti

Olipa mukava ulkoilusää. Jokainen neliösentti haisteltu läpi lähimetsästä, koira hoiti tien vasemman puolen ja minä oikean.

shhh kuntit.. hissunkissun katotaan tarttuuko kukaan syöttiin... kuuklasin hakusanalla "ehana mopsi" .. easy ... easy ... shhhhh

mopsi.webp

Voihan tihvanylamppu cuntit, pelasta mut niinkuin Maija Tervomaa luikauttaa, mä kärsin kuulkaa tästä kun pitäis saada kato tieteellistä tekstiä aikaseks ja ihan täyttä paskaa välittyy etusormieni välityksellä näytölle ja sitä kautta kaiketi kiintolevylle. Pitääkin ottaa varmuuskopio esim vhs-kasetille jos vaikka kone kaatuu. Liitän mukaan kuvan suunnittelemastani sukupuolivehkeestä niin nähdään lukeeko näitä kukaan.

- - - Updated - - -

^ mitäs tuumaat Santse mopsista? Ei ku ihan muute vaan kysyn..:nolo:

- - - Updated - - -

Onkohan se joku urbaanilegenda se "kymmensormijärjestelmä"? Eihän nyt kellään voi olla semmosta hämähäkin motoriikkaa että sillä tavalla vois kirjottaa. Mulla ainakin pomppaa jo siinä jos pitää syödä purukumia samalla kun kävelee.

Ja vihdoin kaikki on hyvin. Sain taas kerran, muistaakseni kahdeksannentoista kerran lopputyöni melkein valmiiksi. Huomenna se lähtee kuulkaas jollekin harmaahapselle luettavaksi ja sen jälkeen pölyttymään oppilaitoksen kirjastoon.

Jumalauta kuntit. Nyt se tapahtu. Ollaan täällä poikien kesken nyt kotona. Saadaan paljaskikkelöidä ihan rauhassa verhot auki, eikä kukaan (toivottavasti) käske laittaa verhoja kii!

Back
Ylös Bottom